Ik heb weer zin om een topic te maken en wauw , wat kwam ik vreselijke foto's tegen van eerst haha.
Ik heb haar zelf beleerd (ze was 4 , bijna 5) , niemand heeft haar doorgetraind en misschien hebben er maar 10 x een ander even een rondje op gemaakt. Wat ze overigens niks aan vind.
Lady Go Lightly
Palomino merrie 6 jaar
Le matsjo X Juravel ox
Binnen anderhalf jaar M1 met winst
Kampioen Keuring (friesland,gronigen ,drenthe)- 1ste keuring Ermelo NK - Clubkampioen Springen - Kampioen bestgaande rijpony (friesland,groningen , drenthe) en 2x 3de bij de friese kampioenschappen. (L2 , M1)
Nou.. zo begonnen we.. dit was dacht ik best gaande rijpony van het NRPS... t ziet er niet uit haha. Haar eerste wedstrijd trouwens ook.

pff ik moet wel even graven in de foto´s haha.
Dit was dacht ik B. 2x eerste. In sintnicolaasga

Zo liepen we erbij in de L1..

Nog eentje in het L1. Dit was in Sonnega , en pfoe , wat was het warm..

Friese kampioenschappen outdoor , 6de L2

L2 in bolsward. 2x eerste. T instappen , ze duikt nog erg naar beneden

L2 , in vinkega. T lijkt er langzamer hand al wat meer op.

De Nederlandse Kampioenschappen. 19e geworden (L2)

Ook nog een oefencross gedaan , was leuk!

Macrider cup , tot de 2de ronde gahaald , leuke ervaring! (M!)

Bit talentdagen ICNN drachten (M1)

Erg veel fotos van het M1 heb ik niet eigenlijks haha. Ze blijft het moeilijk vinden om met haar schoft omhoog te lopen , hier word veel op geoefent en het gaat steeds beter. Ik les bij grandprix amazone Linda van der Hauw en volg ook nog clubles 1x per week. Ik ben bewust van dat ik haar soms iets te strak heb.
springen kan ze ook !

En ze is ook nog goed afgericht

Ook gaan we wel eens zo op pad

Ook mijn vriend maakt s een rondje , hij is trouwens DJ en heeft niks met paarden :p (hij wou echt geen cap op en die schoenen.. ja ik weet t , t was zijn eigen risico) Ik liep er ook gewoon hele tijd naast.

Hoop dat jullie hebben genoten van mijn meisje