Herinner me nog een jaar geleden, die zondag moest ik nog naar de kerk met pasen en daar had ik helemaal geen zin in, moest ik daar stil zitten terwijl ik zoooo'n zin in vanmiddag had

2. Voor de eerste keer erop met zadeltje en halster

3. Samen, zonder zadel was voor hem al heel gewoon. ( hij staat hier op het blok, vandaar dat we 'schuin' zitten )

4. Hmm, zo'n voet daar is nog wel raar

5.Ik ging samen met 2 vriendinnen een weekendje bij de paarden kamperen, daar zijn ook wat foto's gemaakt

6.

7. Rondje door het bos rijden + foto's aan de longe

8. We reden voornamelijk aan de longe in het weiland omdat hij er los vandoor ging en ik had niet genoeg controle. ( cap was even af voor foto )

9.In de zomervakantie hadden we een lange pauze, Jens kreeg een hoornvlies ontsteking in zijn oog door de vliegen en we zijn er zeker een maand uit geweest. Ik ging ook nog op vakantie dus Jens had rust, hij moest de hele dag in een donkere stal staan en 's nachts als de vliegen weg waren mocht hij naar buiten. Zonlicht was ook niet goed voor hem dus hij moest in een donkere stal. Aangezien wij bij de zomer/lente/herfst weide geen stal hadden moesten we naar onze winterstalling waar ook een binnenbak is.

10. Van zomer tot winter heb ik geen leuke foto's gemaakt. Dus de winter was weer aangekomen en wij verhuisden naar de winter stalling, dat betekende lekker rijden in de binnenbak! Daar kon ik eindelijk aan de bak inplaats van steeds aan de longe

11. Selfie!

12.Ook ons eerste echte buitenritje werd een feit!

13.Vertrouwen

14.Samen in het zonnetje

15. En zo reden we vandaag rond

Morgen verhuizen we weer terug naar het zomerweiland, hopelijk gaat het daar nu beter maar ik heb eralle vertrouwen in!

sorry dat alles verkeerd om stond