Op 16 februari kocht ik mijn eerste nmprs/amha hengst.. Na nachten niet slapen, dagen nadenken en vooral praten met mijn ouders waren we eruit. We kopen Adriano of the Fairy Tale Ranch. Hij stond 2 dagen op de voor kant van bokt markt en ik kon het niet laten om te vragen. Een mini-fokkerij is mijn droom en dit was mijn kans. M'n ouders waren positief en ik stuurde een mail. Het zou veel stressen worden, ik had dan 2 eigen en 1 lease pony's. Dat word veel plannen, afspraken met vrienden af moeten zeggen, en m'n tijd verdelen aan school maar ook goed over alle 3 pony's.. Zo gezegd zo gedaan, al snel mailde en appte ik met de mensen waarvan ik hem kocht. Super aardig en ze willen me altijd helpen. Het voelde zo goed.
Na ongeveer 4 uren op de trailer hebben gestaan was mijn nieuwe pony thuis, ik kon het moeilijk bevatten, ik bedoel 8 maand geleden had ik nog geen eens een eigen pony en nu al 2. Maar wat ben ik trots op m'n kleintjes.

We trainen nu veel voor de hengsten keuring 5 april, de laatste vetjes eraf en de laatste spieren er bij en we zijn er helemaal klaar voor. Ik ben zoo benieuwd en de gezonde spanning begint al te komen

Vanmiddag hebben we een paar foto's gemaakt en die wilde ik graag delen

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.