ik wil jullie voorstellen aan ciska.
dit topic wil ik al heel lang openen maar ik had niet genoeg foto's dus ik ben flink te keer gegaan de afgelopen keren.
Ciska is een 21-jarige merrie die ik nu bijna 3 maanden verzorg/bijrijd.
ze staat op een boerderij met 16 andere paarden.
ze is mijn alles en ik kan absoluut niet zonder haar!!
hier zijn een paar foto's en een filmpje:
1. elke keer uit het weiland halen. ze komt altijd naar me toe

2. als de zon schijnt kun je hele leuke schaduw foto's maken en ook dit heb ik zeker gedaan.

3. nog even een leuk plaatje schieten. wat een fotomodel is het toch

4. na heerlijk poetsen even kijken of haar nieuwe dekje past. ja hoor! past precies. en helemaal opgezadeld en al staat ze weer als een model voor de camera.

5. ik heb geen foto's dat ik er zelf echt op rij maar wel nog meer schaduwfoto's zoals deze:

6. of deze:

7. na het rijden zadel ik altijd even af en stap ik nog even uit aan de hand (alleen niet als het regent)

8. deze moet ik gewoon even laten zien omdat ik hem echt heel erg mooi vind. alleen wel jammer van die schaduw...

9. nog even een SELFIE!! (let niet op mijn vreselijke hoofd :p)

10. lekker pronken met haar prachtig zelfgemaakte neckrope (#sarcasme)

11. wat word ik toch weer verwend met die leuke vriendinnen

12. ook in de stal kun je leuke foto's maken met de zon.

omdat ik nog veel meer foto's heb, heb ik een filmpje gemaakt met alles en nog wat andere filmpjes (in het filmpje) heel ingewikkeld allemaal maar wel leuk.
sorry voor de grote/onscherpe/vage foto's maar binnenkort gaat mijn moeder als het goed is mee om echt mooie foto's te maken want dit lijkt natuurlijk nergens op maar ik wilde ze toch even heel graag laten zien. ik hoop dat jullie ze mooi vinden en laat vooral een berichtje achter tips en tops! doe het wel op een normale manier aub en als je echt iets te melden hebt graag via pb. vriendelijk bedankt

13. het filmpje:

heel erg bedankt voor het lezen/kijken en laat vooral een berichtje achter dat vind ik leuk!!
groetjes lienieminie en ciska xx