Ik zelf ben altijd een stille meelezer, maar toch elke dag op bokt te vinden. Toch wil ik een eigen topic maken over mn beste vriendje Corby.
Corby is op dit moment een 24 jarige witte KWPN'er. Dit paard is helaas niet van mij. 14-09-08 was de datum dat ik zijn bijrijdster werd. De band die er ontstaan is is ongelofelijk. Vaak heen en weer verhuisd doordat de eigenaar van stal wisselde. Niet alle stallen dichtbij natuurlijk.. Maar al had ik geweten dat het tot dit moment zou komen had ik daar zo dankbaar mee geweest. Eigenaar is achter haar droom aangegaan en de plek waar ze geboren is om daar haar 2de kindje te krijgen en zich te settelen. Gun het haar enorm, ben haar dankbaar voor alles.
Samen hebben Corby en ik genoten van de laatste maandjes samen. Het voelt als thuis. Altijd heeft hij boven alles gestaan, ging naar hem door wind en weer. Hoe onze jaartjes samen eruit zagen en wat we allemaal samen hebben gedaan/meegemaakt is nu niet van belang. Wilde jullie heel graag de foto's laten zien die ik een week geleden heb laten maken.
Helaas heb ik hem zaterdag mee verhuisd naar Enkhuize.. 2 uur rijden.. verdriet is niet uit te drukken..
Een deel van mezelf is weg...
Ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10

11

12

13.

14.

15.

Heb nog veel meer foto's & krijg gelukkig ook nog een groot deel maar dit even voor dit topic
xxx