paspoortje:
Zazoe Monika valentina.
20 jaar
V. Condor ox
M. maxime
voormalig nederlands kampioen dressuur
Dankjewel Marlijn voor de mooie foto's!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), maar nu toch verkoopt omdat je 'niet verder' kunt met haar op wedstrijden. simodi schreef:20 jaar hoeft niet (te) oud te zijn om nog een heleboel leuke dingen met je pony/paard te doen en te rijden, maar het is wel een leeftijd dat je je eigen ambities en eisen eens goed moet bekijken en je afvragen wat je nog wel en niet kunt vragen van je pony/paard.
(Die dan ontploft, wat weer voor kreupelheid zorgt
)
En zoals ik al zei, ik word te groot dus verdergaan met een paard waar ik wel langer mee kan doen, is handiger.
). toen die tijd vond ik het ook jammer dat ik zo'n "oude" pony kreeg en ook nog eens zon kleine! Maar dat was echt het beste want als ik toen al een paard van 5 had gekregen dan was ik wss alleen maar bang geworden, en ik ben echt geen ster in rijden, dus ik heb lekker gewoon les genomen op Zazoe en zij heeft mij een heel eind verder geholpen 
Dat had ik niet gedacht toen ik je topic las. Je kunt iig netjes schrijven. 

Giolli schreef:Ik vind het altijd zo stom als mensen een paard/pony weg doen omdat ze te oud zijn en geen wedstrijden meer kunnen rijden.Een dier koop je toch voor altijd?![]()
Wat een lieve pony. Heel veel succes met een geschikt baasje vinden, als zal dat op deze leeftijd niet meer zo makkelijk zijn. Ook voor de pony niet.
xlisaloveyou schreef:Giolli schreef:Ik vind het altijd zo stom als mensen een paard/pony weg doen omdat ze te oud zijn en geen wedstrijden meer kunnen rijden.Een dier koop je toch voor altijd?![]()
Wat een lieve pony. Heel veel succes met een geschikt baasje vinden, als zal dat op deze leeftijd niet meer zo makkelijk zijn. Ook voor de pony niet.
dat bovenste vind ik ook wel..!