Ik zie trouwens in dat het touwhalster voor ons op het strand niet optimaal werkt en op sommige foto's zit deze dan ook gedraaid of helemaal verschoven. Sandor reageert erg fijn op neusdruk en is ook goed op zit en stem te rijden. Hij is dan ook een van de kalmste paarden die ik ken. Maar (

Helaas zat ik er net zonder zadel op toen een pitbull vol voor Sandors benen ging, vandaar toch wat spanning.
Ondanks de pitbull moet ik elke keer weer lachen als ik de foto's zie, ik word zo gelukkig van dit paard! Hopelijk genieten jullie net zo van de foto's

Z'n ontspan-modus (zie hangbekkie):

Het 'incident'.. Baasje dat je op de achtergrond ziet riep de hond niet terug, lijnde hem niet aan (verplicht op dit strand) en beloonde hem nota bene toen hij terug kwam

Gelukkig bleef hij redelijk bij me (en beet de hond niet door) en konden we daarna weer verder!

Sandor lijkt hier heftig overbouwd, maar een van zijn hobby's is kuilen graven als hij het een beetje spannend vindt. Z'n voorbenen staan dus in een prachtig zelfgemaakte kuil

En even flink gassen kon natuurlijk niet uitblijven (toch maar wel even met zadel):

Voor de oplettende kijker: ik ben zo scheef als het maar kan en draag daarom een bekkenband. Die schuift alleen met rijden wat naar boven, met hier en daar wat vreemde lichaamsvormen als gevolg