Mijn lieve verzorgpony genaamd Charelle is 12 mei verkocht naar hele lieve eigenaren ergens aan zee.
Ik begon met haar te verzorgen op valentijnsdag 2011 en dat heb ik twee jaar lang met enorm veel plezier gedaan!
Ik wilde graag de 14 mooiste foto's samen met Charelle met jullie delen.
1. Winter 2012. Francien (Elmars_Floor hier op bokt) had prachtige foto's gemaakt van mij en Charelle

2. Nog een foto van de shoot van Francien

3. Wat kon je toch heerlijk gek doen

4. Voor het eerst in galop zonder zadel op jou. Na een paar lelijke vallen had ik angst gekregen om op Charelle te rijden. Maar na een lange periode heb ik toch gelukkig de angst overwonnen.
De galop was altijd al moeilijk voor jou geweest en je wilde nog wel eens een bokje geven waardoor ik erg lang heb zitten wachten om dit te doen. Na aandringen van een lieve vriendin heb ik het toch gedaan. En wat ben ik nog steeds ontzettend blij en trots dat ik het toch nog gedaan heb voordat je weg ging

5. Zomer 2012.

6. en nog 1tje (:

7. Ooh zo special
gemaakt door een super lieve vriendin
8. En nog 1tje

9. Oude foto Herfst 2011

Winter 2012
10.

11. Twee dagen voordat je weg ging zijn we nog met je naar het strand geweest, en wat was je braaf!

12.
Gemaakt door Nanda (nannepannie)
13. 1 van de mooiste foto's die ooit is gemaakt van Charelle en mij. Hij hangt groot hier aan mijn muur

Super bedankt Lieve Titine, Francien en nanda voor alle mooie foto's die jullie van mij en Charelle hebben gemaakt!
En ik wil ook de eigenaren Chanel & Lucy heel erg bedanken dat ik deze geweldige pony heb mogen verzorgen!
Tranen rollen over mijn wangen als ik naar de foto's kijk. Ik mis nog elke dag je lieve koppie en mooie ogen
maar ik weet dat je goed bent terecht gekomen en ik kom je zeker nog een keer bezoeken!
en zoals ze zeggen:
Uit het oog, maar nooit uit het hart!
Dag lieve Charelle! ): het ga je goed!