In een bak is mijn paard bomproof... maar zodra je je buiten de hekjes of buiten het terrein waagt veranderd hij in een draak
Meneer wordt dan namelijk een rondtollend ongeleid projectiel met ernstig loszittende voorbenen.
Mijn plan was eigenlijk dat mijn moeder hem even vast zou houden en ik wat foto's kon schieten... maar dan ging het hele spul rond draaien en tiet ging grommen en met z'n voorbenen richting moeders slaan als ik buiten het 'opvoedende skup onder de bips' bereik was.
Dus moest mijn moeder even foto's maken...
En ondanks dat ze niet met mijn telefoon overweg kan, zijn de foto's best leuk geworden, helaas niet allemaal even scherp... omdat m'n moeder het inzoomen niet onder de knie kreeg met al die adrenaline
De mes en de vork zijn aangemeten door mijn vriendin Karin Toetenel van 2fithorses, en hij heeft naar mijn idee nog nooit zo lekker op een bit gelopen. Uni was altijd los en fijn, maar het kon nòg fijner. Dus dan mag je best even meehelpen met de reclame
Achtergrond info
United is een (net) 12 jarige Havidoff x Jazz en loopt nu met mij in het Z1.
Zijn vorige eigenaresse en een van mijn instructrices, Miranda Pakvis, bracht hem uit in het Z2 op 6 jarige leeftijd. In die periode heeft mijn vader mijn knappe ventje gekocht als leerpaard aangezien ik nog nooit een dressuurring van dichtbij had gezien
Het 'leren' verliep niet zonder slag of stoot, uni is namelijk een hele goede maar ook strenge leermeester
En zijn gezondheid heeft ook veel roet in het eten gegooid. In Utrecht staat meneer bekend als medisch wonder 
In 2009 heeft hij namelijk een zware koliek operatie gehad (zie profiel) maar daar zie je nu niks meer van
Misschien zie je op sommige foto's wel allerlei littekens op zijn hoofd... dat heeft niks met de operatie te maken, maar gewoon met meneer z'n lompigheid... hij stoot nogal eens zijn hoofd of probeert door dichte hekken heen te lopen.

Foto's!!!

"Wat sta je daar achter me nou te doen???"

*snork*

Chantal in aktie

Boskabouters? Achter me?

Moe

Bedankt voor het gluren! Een reactie is altijd leuk