Weer iets geschrapt van mijn lijstje; Sokkenwasrit 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Weer iets geschrapt van mijn lijstje; Sokkenwasrit 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 20:29

Hallo Bokkers! :wave:

21 april was het zover, een dag om niet gauw te vergeten! Zaterdag bleven Tinky en ik lekker logeren bij Bokker Oona, we vonden het beide erg gezellig! Zondag ochten vroeg opgestaan - half slaperig ontbijt opgegeten en hup, naar de paarden toe! Ik vond het persoonlijk wel erg spannend om te zien hoe Tinky op deze logeerpartij reageerde. Ik zag redelijk lang er tegen op om haar op verplaatsing te laten slapen, mits koliekgevoeligheid, maar eens aangekomen stond ze lekker alert in het weiland rustig op wat hooi te knabbelen. Ze liet zich niet zo heel makkelijk vangen, dus ik denk dat ze een fijne nacht heeft gehad :P Ze heeft dan natuurlijk ook een hoop vriendjes gemaakt! De appaloosa van Oona had volgens mij een affaire met haar, pfoeh, zo showen en hinnikken toen we haar uit de wei haalden.. Vervolgens paarden geborsteld en hup ingeladen. Na een 2uur durende rit kwamen we eindelijk aan in Oostkapelle, waarbij al enkele mensen ons op wachtten. Na nog een uurtje te hebben geborsteld, opgezadelt en vooral naar knappe paarden gekeken te hebben was het moment daar: richting strand! Tinky had er behoorlijk zin in en vond het dus ook wel leuk om iedereen voor bij te steken := Gelukkig heb ik haar kunnen omdraaien en sloot ze toen netjes aan bij haar vriendjes. Het was haar toch wel wat hoor, zo veel paarden bij elkaar! Op het strand was ze ook lekker alert, maar o zo braaf. Goed voorwaarts wel haha. Na een goed stuk in stap, moesten we splitsen, de mensen in galop bij de galopgroep en de stappers keerden terug. Ik heb enorm getwijfeld, puur omdat Tink wel eens de draak durft uithangen, maar jeetje, ben ik blij dat ik gewoon ben meegegaan! Ze was enorm braaf :+:

Na door de plassen gereden te hebben, enzovoort, gingen we terug richting de trailers. We waren met 4 Belgen, waaronder 3 te paard en 1tje gewapend met een fototoestel :P We vonden het zonde om al naar huis te keren na zo'n lange rit en hadden dus besloten na de lunch gewoon terug richting strand te gaan voor enkele leuke foto's. Zo gezegt, zo gedaan. Ik had geen zin meer om het zadel op Tinky te leggen, dus na lange tijd gewoon eens lekker zonder zadel! Ze was doodbraaf, we hebben wel niet echt gereden natuurlijk, ze bleef graag bij de rest. Omdat ze écht niet in de zee wilt OHZ, ben ik met haar te voet de zee in gegaan. Ja, het was verschrikkelijk koud, mààr ze is er in gegaan en dat is al iets! Drie doelen bereikt op één dag! Dàt had ik echt niet verwacht!

Om een lang verhaal kort te maken: Het was in één woord GEWELDIG en zeker een hele ervaring om mee te mogen doen! De sokkenwasrit wordt elk jaar georganiseerd door het NSvT en is dus uitsluitend bedoelt voor Tinkers.
'A once in a lifetime oppurtunity!'

Foto's met copyright zijn gemaakt door Hetlevenwint op bokt. Als je mij zoekt, ik ben àltijd in het rood :D

Afbeelding
Opzadelen ;)
Afbeelding
Wachten op het strand tot vertrek *geconcentreerd hoofd :') *
Afbeelding
Daar gaan we! *\o/*
Afbeelding
Saampjes met Oona en Cheyenne
Afbeelding
Na het galopje, Tink effe los teugeltje geven, ze keek der ogen uit! (Wedden dat ze die stoere hengst King zag?)
Afbeelding
Terug richting de trailers
Afbeelding
Na de pauze terug richting strand om te zwemmen samen :brr:
Afbeelding
:+:
Afbeelding
En samen met 2 ongeloofelijk lieve mensen! (Lor staat er niet bij :( ) V.l.n.r: Oona met Cheyenne, Ik en Tinky & Killed met Dotje

En om af te sluiten een leuk filmpje!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Weer iets geschrapt van mijn lijstje; Sokkenwasrit 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 20:36

Heerlijke foto's :) Ziet eruit als een geslaagde dag.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 20:43

super leuk!
en wat hebben jullie een geluk gehad met het weer zeg!
*\o/*

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:38

Dat was vast genieten! en jullie hadden prachtig weer!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-13 08:08

Bedankt! :) Was zeker en vast genieten!

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 09:13

Ziet er inderdaad superleuk uit :)
En wat is het volgende dat er op je lijstje staat? ;)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-13 09:31

O.a. Trektochten, werkproef rijden op de keuring, keuring meedoen, alleen naar het strand, succesvol springen, succesvol in een piste rijden, .... Er zijn vast wel nog meer doelen, maar dit zijn de eerste die ik voor de geest kan halen :)

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:53

Haha, ik heb hier nog geeneens gereageerd :')
Maar ik heb al gezegd wat ik er van vond _O- Tinky is een sexah koekjasponah.

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 07:34

T was een heerlijke dag. Foto's na de lunch zijn ook heel leuk geworden.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 07:40

Leuke foto's, je bent met recht trots op zo'n geslaagde dag!

En je merrie heeft gelijk hoor, King is een knapperd ;)
( Hier kun je zien wat voor een knappe kindertjes hij maakt ;) )

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-13 09:14

Bedankt!

Haha, King is inderdaad verdomd knap! Maar ik heb geen echte plannen om met Tink nog te gaan fokken.
Al zou dat enorm leuk zijn, ik vrees dat het wat krap gaat worden qua tijd (Ik ben nu 15, ik heb nog een lange weg te gaan en ik wil graag verder studeren) Ik had dat topic ook al gevolgt :D Inderdaad een erg knap veulen! Hij gedroeg zich trouwens ook wel netjes hoor. (Ik heb enkele stukken naast King gereden, zijn stokmaat is haast hetzelfde als Tinky, maar ze verschillen wel erg qua bouw vd rug)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 09:18

Leuke foto's zeg!
Het ziet er erg gezellig uit en een leuk paard heb je! :D