Aiko (San Remo x Ixion) Afscheidsshoot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Aiko (San Remo x Ixion) Afscheidsshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 18:58

Hallo Allemaal,

Heel veel van jullie 'kennen' Aiko denk ik wel n.a.v dit topic: [JITP] Van vermagert tot opknappend paard! Aiko (V: San Remo)

Aiko is inmiddels mooi opgeknapt, maar is helaas niet braaf genoeg tijdens het rijden. Hier gaan we het verder niet over hebben, er is genoeg uit gebleken dat er geen lichamelijke klachten of wat dan ook bij haar speelde. Helaas, we hebben ons best er aan gedaan om haar te houden en oplossingen te vinden, maar tevergeefs.

Vandaag is Aiko dan ook bij ons weg gegaan, en staat ze weer op haar oude plek.

We hebben nog een 'afscheidsshoot' gehouden en kijk het resultaat.. Jullie kennen haar niet weer!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Knap ding geworden he! :D Ben er erg trots op... Nog even een foto van hoe ze was:

Afbeelding

Aiko zit nu weer goed in haar vel, en dit kun je duidelijk merken en zien aan haar!! Het is zeer spijtig dat ze echt niet braaf met rijden was.......anders hadden wij haar heel graag gehouden!!

Graag leuke en positieve reacties gewenst! :)

__Esther__

Re: Aiko (San Remo x Ixion) Afscheidsshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:12

Jeetje wat jammer! Ze is wel mooi geworden :) Hopelijk kan de persoon waar je haar naar toe hebt gebracht dit ook in stand houden!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:13

Foto 2 is echt prachtig... Erg jammer dat je haar terug hebt moeten brengen.

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:13

Wat is ze knap geworden! Jammer dat jullie afscheid moeten nemen. :(:)

fbpn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:15

Zo die is inderdaad erg op geknapt en zoals hierboven ook gezegt wordt hopelijk kunnen ze dit in stand houden.
Jammer dat het niet ging met rijden, maar hopelijk krijgt ze goed nieuw thuis.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:17

Jammer mel, je hebt je best gedaan.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:18

ze is wel superknap geworden zeg!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 19:21

Bedankt allemaal voor de reacties! Ze is echt supperrrr knap geworden! En ze was nog niet eens op haar allerbest!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:24

Je brengt haar terug naar de mensen die haar zo mager hadden staan?!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 19:25

Deze mensen was het toen der tijd, door haar wintervacht niet opgevallen......
Inmiddels zijn haar andere paarden ook weer mooi op gewicht en kan ik haar nu met een gerust hart achter laten. De eigenaar is zich er nu van bewust.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:26

Mooie foto's zijn er uit gekomen! Ze is er erg goed uit gaan zien! Jammer dat jullie weer afscheid van haar moeten nemen.
Maar hopelijk krijgt ze het weer goed bij haar oude eigenaren. En alleen jammer dat het hoofdstel niet goed zit op de foto's :P

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:28

:= Het niet zien door de wintervacht, jahoor.

Maar goed, wat is ze onwijs opgeknapt en wat is het een knappe merrie geworden. Jammer dat 't met rijden niet is wat je hoopte. Fijn dat de eigenaar er van op de hoogte is dat ze fout zaten, hopelijk blijft ze nu op mooi gewicht & vind ze gauw een fijn nieuw baasje. Haha Melissa, dat van 't hoofdstel was mij ook opgevallen inderdaad.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 19:29

Hoezo zit die niet goed?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 19:29

Joscaa schreef:
:= Het niet zien door de wintervacht, jahoor.

Maar goed, wat is ze onwijs opgeknapt en wat is het een knappe merrie geworden. Jammer dat 't met rijden niet is wat je hoopte. Fijn dat de eigenaar er van op de hoogte is dat ze fout zaten, hopelijk blijft ze nu op mooi gewicht & vind ze gauw een fijn nieuw baasje. Haha Melissa, dat van 't hoofdstel was mij ook opgevallen inderdaad.

Ja, zulke mensen heb je helaas.. Maar ze zijn zich er nu van bewust en gaan er aan werken!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:35

Ik hoop dat je gelijk hebt, voor het paard.
Maar als ze zogenaamd door de wintervacht niet zien dat het paard mager is, heb ik daar mijn twijfels bij.

Heb je Henk van het Hof er bij gehad?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 19:37

Ik ga hier verder niet op in. Er zijn genoeg bij geweest en daar laat ik het bij. Helaas was het echt niet mogelijk om haar te houden, klaar uit.. Ik doe haar echt niet zomaar weg!!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:43

Maar wel naar mensen die hun paard zo slecht verzorgen dat ze mager word en onbespierd..

Nouja goed, als jij het naar jezelf kan verantwoorden..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 19:45

Trek lekker je eigen conclussies. :D

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:55

Wat jammer lijkt zo een leuk dier. Maar om voor een dier je leven te wagen, kan ik mij goed indenken dat je daar niet op zit te wachten.
Gaat de oude/nieuwe eigenaar haar nog weer verkopen? (evt pb heb wel interesse)

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:11

Mooi opgeknapt, jammer voor jou

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:48

Wat een mooi beest!
Jammer dat niet alle ruiters doorzetters zijn :n
Hoop dat ze na de winter niet weer een opknappaardje wordt.. Ga je dat nog na checken? Haar volgen of ze dit keer wel goed verzorgd wordt?

holandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 21:00

Carolaaxxxx schreef:
Wat een mooi beest!
Hoop dat ze na de winter niet weer een opknappaardje wordt.. Ga je dat nog na checken? Haar volgen of ze dit keer wel goed verzorgd wordt?

Hier moet ik toch even op reageren. Ik vind dit echt een doodsteek dat je dit zomaar zegt zonder dat je weet wat er is voorgevallen. Je hebt geen idee wat ze hebben geprobeerd om het paard rijdbaar te krijgen. Ook heb je geen idee wat het paard deed om tot deze beslissing te komen. Doorzetter of niet dit vind ik niet kunnen om dit te zeggen. Waarom zou ze nog moeten checken hoe het paard nu verzogd wordt? Ze heeft het dier toch weer verkocht? Dan is het verhaaltje uit en heb je er niks meer mee te maken. Ik moest dit even kwijt want dit sloeg nergens op.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 21:03

holandia schreef:
Carolaaxxxx schreef:
Wat een mooi beest!

Hier moet ik toch even op reageren. Ik vind dit echt een doodsteek dat je dit zomaar zegt zonder dat je weet wat er is voorgevallen. Je hebt geen idee wat ze hebben geprobeerd om het paard rijdbaar te krijgen. Ook heb je geen idee wat het paard deed om tot deze beslissing te komen. Doorzetter of niet dit vind ik niet kunnen om dit te zeggen. Waarom zou ze nog moeten checken hoe het paard nu verzogd wordt? Ze heeft het dier toch weer verkocht? Dan is het verhaaltje uit en heb je er niks meer mee te maken. Ik moest dit even kwijt want dit sloeg nergens op.

Jij vind het nergens op slaan, ik vind het nog al oneerlijk om een paard terug te brengen naar iemand die haar in zo'n conditie heeft verkocht.. Verkocht is verkocht, eens. Maar als je van te voren weet dat je haar zo hebt gekocht en er dan toch terug naar doen? Vind ik ontzettend oneerlijk. Kun je op zn minst een keer langs om te kijken of het goed komt.
En over doorzetten, er zal altijd een manier zijn. Tijd is de sleutel als het geen lichamelijke klachten zijn zoals TS al had gemeld.
Jij mag je mening hebben, maar dat heb ik ook. Da wil niet zeggen dat wat ik zeg nergens op slaat. :)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 21:11

Daarom zei ik ook al; ben je naar Henk van het Hof geweest...

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 00:26

Ongelofelijk dat een mooi afscheidstopic verziekt word door zulke reacties. Typisch bokt. Als je de achtergrond niet weet, moet je niet speculeren!
Ts: ik hoop dat je zulke berichten kunt negeren, je hebt een wel overwogen beslissing gemaakt en daar is niets mis mee.