Even voorstellen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aslien

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 21:08

Een topic over mijn lieve paardjes.
Om ze even voor te stellen.

Eerst over Job, jij bent al bij me sinds ik me kan herinneren.
Op jou leerde ik rijden, ik leerde dat ik er wel 20 x per uur kon afvallen, en hoe ik dat kon voorkomen.. :) het ging steeds beter.
Samen zwemmen
Afbeelding
Maar op mijn 7e werd hij hoefbevangen en ik werd aan de grote kant. Gelukkig herstelde hij snel. Daarna reden we gezellig ingespannen.
Afbeelding
Ondertussen hadden we een welsh veulen gekregen Pride. Op dat moment reed ik niet, voor Job was ik te groot en Pride was net geboren. Ik mocht een pony lenen voor een termijn van twee jaar, Izaak
We reden samen, jij had overal erg zin in en ik heb dan ook alle hoeken van de bak en het bos gezien regelmatig kwam jij terug van het bos zonder ruiter :P .
Afbeelding
Het ging steeds beter, samen naar het strand, dat was best wel koud aangezien je me in de zee had gedropt.
Afbeelding
Onze eerste wedstrijden kwamen we haalden een winstpunt bij de dressuur en zijn snel gaan springen dat was meer ons ding. Het was een succes ( op het feit na dat ik op een stuk of 3 wedstrijden ben uitgebeld :) )
Afbeelding
Toen was de periode van twee jaar voorbij, ik kon pride gaan beleren. Maar ja Izaak weer terug geven, ik weet niet hoe ik dat bedacht had toen ik hem leende maar een paard dat je twee jaar hebt terug geven dat is moeilijk, gelukkig heb ik hem over kunnen kopen.
Toen begon ik met pride beleren, dit ging heel snel een paar keer in de paddock er op en daarna lekker samen naar buiten.
Afbeelding
Je bent een gek beest!
Afbeelding
Samen in de paddock oefenen.. Nu ik je kon rijden gingen we samen aan je dikke buik werken :)
Afbeelding
Dit zijn izaak en ik een half jaar geleden.
Afbeelding
Dit zijn nog wat recente foto's van m'n schatjes:
Izaak
Afbeelding
Job
Afbeelding
Pride
Afbeelding
Bedankt voor het kijken!

RianneH

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 11:08

BB -> JITP

fleurplop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 20:21

Wat een leuk verslag! en leuke dieren :)