Ik zat er al een tijdje over na te denken en dus nu uiteindelijk besloten een volgtopic te maken van mijn knappe vent!
Sinds 6 mei verzorg ik Zorro, een 2,5 jarige haflinger.
Hij heeft een ontzettend lief en werkwillig karakter maar is ook een tikkeltje dominant wat hij (vooral in het begin) graag af en toe wil laten zien.
Zijn eerste ITP om hem even voor te stellen :
[JITP] Zorro voor het eerst ITP! :D
Nou leek het mij dus leuk om een volgtopic te maken,
Omdat wij al heel erg zijn gegroeid, maar nog steeds groeien en ik het leuk vind om dat zo allemaal op een rijtje te hebben staan.
En natuurlijk zodat iedereen mee kan genieten!

We doen nu vooral grondwerk en vrijheidsdressuur en gaan weer beginnen met Agility,
In maart word hij 3 en dan willen we langzaam aan beginnen met inrijden.
Even een kleine samenvatting van begin tot nu.
Mei,
Begonnen met verzorgen vooral met grondwerk bezig geweest, voetjes optillen en respect voor elkaar krijgen.
Zorro trapte, viel aan en kwam veel omhoog in het begin en dit eruit werken vond ik eerst het belangerijkste.
Juni.
Langzaam begon hij makker te worden, ik kon alleen met hem naar de bak zonder het hele erf over geslingerd te worden,
Ook met losgooien kwam hij bijna niet meer in opstandd, hij begon zelfs wat te spelen
Juli.
Hij rolde veel en in Juli is het gelukt het op commando te zetten, hij vond dit erg leuk en we gingen hard vooruit in grondwerk en vrijheidsdressuur
Augustus/September.
Eigenlijk hebben we hier vooral veel lol gehad, grondwerk gedaan VD en een keertje Agility op stal.
Oktober.
Weinig gedaan de bak was drama, het land was blubberig en Zorro was dik en had nergens zin in.
November.
YES! we zijn verhuisd naar onze nieuwe stal (4 november), Zorro is wat afgevallen en staat nu op stal, we hebben een bak aan stal die na alle regen geen eens een zwembad is! We zijn super blij en ik hoop nu weer actief met hem bezig te kunnen!
En de rest van November? en alle komende maandan? Kan je volgen in dit topic!