Ik ben Jasmijn en ik heb/had een verzorgpony/paard.Deze heb ik 2 maanden verzorgd.Ik was heel blij toen ik daar mocht verzorgen, en dat was degelijk wederzijds.Ik kreeg elke dag heel veel complimentjes, en deed ook erg veel voor de pony.Ze stelde het zeer op prijs. Maar in de zomer had de pony te koop gestaan.Hierdoor had ik wel een beetje angst, maar die angst was al snel weggevaagd door de geweldige pony. We hadden ook gelijk een klik.De pony was erg onzeker dus had ook geen behoefte aan ene onzeker iemand.Dus dat kwam mooi uit.Want ik ben heel erg zeker. ( xD).Dus we zijn snel gestart met vd, rijden, springen en lekker buitenritjes rijden.In de zomer zou ik gaan zwemmen, en ik zou een keertje bij iemand in de bak komen rijden, en met een vriendin naar buiten.Maar toen kwam het.Vorige week belde er een vrouw op die Symphonie wou kopen.( de pony.) Ze was dus komen kijken in de vakantie en nu wou ze haar.Plompverloren, snel alles ingepakt, nog rode ogen va het huilen net zoals de eigenaran en de dochter, snel ingeladen en gegaan. NU heeft ze dus een nieuw baasje waar ik altijd mag komen.Ze hebben ook nog een fjord waar ik vanalles mee mag doen van 1 jaar.Helemaal blij.1 probleem, dat is dus 8,5 km fietsen.
Paspoortje:
naam: Symphonie
leeftijd: 12
Geslacht: merrie
Schofthoogte: 1,55 ong.
karakter:heel erg lief, knuffelbaar, super onzeker, aanstellertje, en heel erg maar dan ook heel erg gevoelig op been en sturen.Ze heeft ook een los gehemelte dus vandaar bitloos.
Paspoortje ik:
naam: Jamsijn
leeftijd:13
Nou genoeg gepraat, moest mijn ei kwijt xD nu de foto;s

Saampjes

Dansen mijn vriendin hielp wel eens.2

Spagaatje3

verzameld

buiging5

weer verzameld

en ze kon het nog geen halfuurtje het Steigeren

bukken

zeiltje

en nu het rijden

minisprongetje( heb namelijk 80 cm met haar gesprongen was van plan nog veel hoger

en niet alles kan goed gaan

lekker corsseh

heerlijk 13

en aanschouw Dé draf

En als aflsuiter

Ik heb nog veel meer foto's dus wie weet nog een topicje openen?
Nouja reactie zou leuk zijn

Daag!

ps: geen cap vanwege de foto's, ik ken de risico's dus gelieve hier geen reactie op.