ik rijd sinds kort een Friese stermerrie genaamd Trienke, ik rijd haar omdat mijn eigen haflinger helaas geblesseerd is en dit ook niet meer goed komt. Zij heeft inmiddels een goed plekje gevonden waar ze haar oude dagje kan slijten

Trienke is een Friese stermerrie van Eibert 419 en is 1.67m
hoe oud ze precies is heb ik nog niet nagevraagd maar waarschijnlijk een jaar of 8/9
ze heeft nu een veulen, er is in het verleden wel opgereden maar een hele poos niet daarom vind ze veel dingen nog heel erg moeilijk
toch wil ik wat foto's met jullie delen, het is echt nog verre van goed, maar ik vind het toch wel de moeite waard om het met jullie te delen
mijn houding is ook echt niet perfect daar ben ik me van bewust
ik heb er nu intotaal 4 keer opgezeten
ook ben ik me er van bewust dat ze nog vaak zat te diep kruipt
nou dan de fotos maar doen he

meet me and Trink, ze heeft manen van ongeveer 1 meter

1.

instappen
2.

drafje, ik moet naar voren kijken
3.

nog een drafje, opzich een fijn beeld van Trienke, maar ik moet weer naar voren kijken en een knikje in mn ellebogen houden
4.

opzich een fijn beeld, alleen moet ik contact houden
5.

hier bouwt ze weer wat spanning op, deze stukken waren de eerste keer in overvloed aanwezig maar nu is de ontspanning al meer aanwezig en gaat ze ook al mn hand opzoeken, en mn handen/armen hier vre-se-lijk
6.

en, ik geloof een poging tot aanspringen, dat vind ze zo ontsettend moeilijk, dat zie je ook duidelijk, ze kruipt heel diep en gaat heel hard draven
7.

misschien leuk ter vergelijking, de eerste keer, was voor ons beide enorm wennen, mn houding is belabberd, en Trienke heeft spanning
8.

Trinke's papa, Eibert 419

ik heb er bewust voor gekozen om ook de wat mindere momenten te laten zien, tips zijn altijd welkom maar hou het leuk want we zijn pas 1,5 week een combinatie en heb er pas 4 keer opgezeten
leuk dat jullie een kijkje namen