vorige zaterdag 28/7/2012 deed ik mee aan een show voor miniatuurpaardjes, Equus.
Het was een lange dag, om 7u hebben we Arthur ingeladen & zijn we de andere shet gaan halen.
Je leest goed, we kwamen daar toe met 2 shetters tussen alle minipaardjes

Rond 9u kwamen we aan, aangemeld & met de paardjes naar de dierenarts om gemeten te worden.
Arthur werd 28,5 inch gemeten, of tewel iets meer dan 72cm, dus is een echte mini shet!
Hier Tuurtje in zijn 'stalletje', naast China, zijn reisgenootje. Achteraf is het hek weggegaan en Chino naar een ander stalletje zodat Tuur meer plaats had & niet geplet kon worden

We deden vaak eens een wandelingetje, want zolang stilstaan is hij niet gewoon

De show liep helaas uit, en aangezien we meededen aan reeks 21 was hij 't tegen dan al lang beu. Hij wou niet stilstaan & ik moest hem echt vooruit sleuren bij het draven, maar al bij al heeft hij de halter heel goed gedaan voor een 2 jarige

Hier na moesten we lang wachten tot tegen de avond voor de liberty, maar dat was de moeite waard. Arthur was blij dat hij z'n beentjes eens goed kon strekken

Wachten op de uitslag

We hebben helaas geen lintjes gewonnen die dag, maar toch is hij voor mij een kampioen

Zijn resultaten:
Halter:
Jury 1: 3de plaats --> 70%
jury 2: 6de plaats --> 65%
Liberty
Jury 1:
Style & grace: 10/30
animation & presence: 15/30
Gaits: 15/20
music : 9/10
catch: 10/10
Totaal: 55/100
Jury 2:
Style & grace: 26/30
animation & presence: 25/30
Gaits: 15/20
music : 9/10
catch: 10/10
Totaal: 85/100
Willen jullie een reactie achterlaten voor mijn kapioen?