Mijn nieuwe aanwinst : Lia .... de achternaam weet ik niet zo precies xD
Vandaag moest ik werken , en mijn baas zei dat hij een erg mooie pony had die iets voor mij was , ik natuurlijk meteen naar de stal toe gelopen , en daar stond ze . een erg mooie pony , is nog 1 jaar maar kan al goed meelopen. ze is nog niet tam maar komt allemaal wel! Tjaa .. ik had het geld er niet voor en ik had al 4 pony's .. En toen zei mijn baas , ik weet het , We ruilen met je shetlandmerrie en met deze pony . ik dacht , zou ik het wel doen , maar ik had wel meer aan een grotere pony dan een shetlander , en ik had Ja gezegt ! Vanmiddag kwam hij er al aan met Lia. haar in de wei gezet met mijn andere pony Cindy , het ging erg goed ! maar ooit was Cindy wel even een trutje
En nu is Cindy de baas xD Maargoed , ze moet nog alles leren , want ze is nog niet tam . maar ze kan wel al goed aan de lijn lopen . En mijn vader zegt dat ze wel deze week tam is ! En volgend jaar ga ik haar al aan het bit laten wennen en haar longeren etc , en als ze 3 is leg ik het zadel erop!
Ik weet hoe inrijden moet dus niet alle vragen van : weet jij wel hoe dat moet enzo xD Lia is ook een hele uitdaging voor mij! Hieronder zie je een foto van Lia !
willen jullie een berichtje achter laten ?