Eindelijk heb ik een topic gemaakt en kan ik Dutharin aan jullie showen!
Vorige week had mijn nieuwe halster binnen, en vandaag hoefde ik niet te leren voor de toetsweek, dus kon ik weer foto's maken.
Dutharin is onze eigenfok product van nu net 4 jaar. Ze is beleerd (kent het erop zitten enz., maar nog niet verder. Volgende week gaat mijn moeder er weer erop, dus dan zullen er ook wel (ahum) 'rijfoto's' komen.
Dutharin is een lieve merrie van 4 jr. en ong 1.72 is. Ze wil niet altijd even goed mee werken, maar sinds een maandje, doet ze het eigenlijk heeeel goed!
En als ze dan heeeel braaf is onder het zadel mag ik ze gaan rijden.
Ze werd als veulen uitgeroepen tot het beste merrie veulen van Ermelo en ze behaalde een 1ste premie. Daarna zijn we niet meer naar de keuring geweest, maar we zijn het nog wel van plan.
Ze heeft ook nog een heel knap zusje (3 jr) Etharin (Santano x Krack c). Mijn moeder gaat haar rijden.
Deze zijn heel speciaal voor ons omdat hun moeder afgelopen maand is ingeslapen op 10 jr leeftijd.

Nou genoeg gekletst hier zijn de foto's!
Het zijn niet zoveel foto's, maar als jullie het leuk vinden zal ik binnenkort nog een topic openen.
1.

2.

Lopen kan ze wel, maar die kop die ze trekt

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

En al weer de laatste

11.

Laten jullie een berichtje achter? Ben wel nieuwschierig wat jullie van haar vinden!