Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FIrisje schreef:Ik vind het een leuk filmpje, maar ga alstjeblieft nooit meer op die pony zitten als ie moet steigeren. Jij bent veel te groot, je pony is volledig uit balans. Hij heeft in zijn eentje de volledige balans in een steiger nog niet, dus laat staan met zo'n groot/zwaar iemand op z'n rug.
Rijd je nog op dat beestje?
E_Nalanta schreef:Wat een giga leuk paardje!Gaat goed, of niet?
Ik zou het steigeren met jullie erop niet meer doen, jullie zijn écht te groot voor 't diertje. De disbalans is vooral bij
de tweede keer te zien, een stabiele steiger strompelt niet naar achteren maar blijft op de plek of word voorwaarts gevraagd
bij voldoende kracht en balans.Ook het optillen/stimuleren van het been bij het voorbereidend steigeren en gebukt blijven
staan tíjdens het steigeren vind ik heel link, maar dan puur voor jullie veiligheid.
De rest vind ik er heerlijk speels uitzien!
emmaxchika schreef:amourFleur schreef:Hmmmm, ik wou dat mijn shatlander zo ontzettend geweldig, mooi, lief, schattig. leergierig, knap en lief was! #jaloersjaloers
Ehm Anne-Marie, het ís je Shetlander -______- hahahahahahaha. Je bent gek. ;p