Even een kort verslag van de dag:
Vandaag zijn mijn vriendin (@easy_pelle) en ik bij mijn verzorgpoown foto's gaan maken, en gelukkig was het in het begin mooi weer.
Even lekker gepoetst, een rondje gelopen en een heel klein beetje schriktraining. Het was nog best mooi weer met het foto's maken, en we waren net optijd klaar.
Toen de shoot klaar was, liepen we naar de longeercirkel maar ineens ging het keihard regenen, dus gingen we schuilen in de bak.
Omdat het waaide vond Bami het super spannend!
Het weer werd niet minder dus zijn we daar maar gaan longeren en gelukkig schrok hij maar heel weinig van de storm. (Waar ik heel blij om was want hij schrikt bijna overal van :p)
Omdat ik wil beginnen met bitloos (Hij is heel gevoelig in zn mond), heb ik een kaakgekruist hoofdstel gekocht. Daar heb ik ervaring mee met m'n vorige verzorgpony. Bambam is meestal druk met rijden, en ik heb geen idee of hij goed reageert op het hoofdstel. Dus ik ben eerst nog even aan de lange lijnen gegaan in stap. Naja, met lange lijnen, gewoon met teugels en dan naast zn schoft lopen xd. Dat ging gelukkig goed, en over een tijdje ga ik ermee beginnen met rijden, daar zal ik ook wel foto's van laten maken.
Naam: Bambam
Bijnaam: Bami
Lengte: 1. 36 m.
Geslacht: Ruin
Leeftijd: 4,5 jaar
Genoeg gepraat, nu naar de foto's (En ja, het waaide extreem hard!):
1. Hij wist dat er snoepjes in mn zak zaten...

2. Nogsteeds was hij op snoepjesjacht

3. Ik wil niet door de plas!

4. Stomstomstom, het camerabandje waaide ervoor

5. Even showen

6.

7. TONG

8.

9.

10. Oehh, wat is dat nou?

11.

12. Dominantje

13. Hij heeft niet zoveel geduld xd

14.

15. En als laatste de liefste:

Laten jullie leuke reactie achter nu je er toch bent?
X

)