Sinds zaterdag 12-11-11 heb ik een eigen paardje, Sting.
Ik zag hem voor het eerst toen we een keer bij een haflinger kijken waar m'n schoonzusje vroeger een beetje voor zorgde, omdat hij bij haar paardje stond. We gingen er weer een keertje kijken. En hoe we hem daar aantroffen; Veel en dan ook veel te dik!, bijna geen voorpluk, evenals zijn staart en manen, door de zomer eczeem, waar niks tegen gedaan werd, niks geen deken. Z'n hoeven zagen er niet uit etc. Ik ben toen met mijn vader gaan praten. En hij zij ja, hij wilde hem wel kopen! Toen zijn we nog een keer wezen, en die week erna, dus 12 november, zijn we hem op wezen halen. Eerst vond hij de trailer even eng, maar uiteindelijk ging hij er toch in. Toen aangekomen op zijn nieuwe stal, was het even wennen voor zijn maatje, maar nu vinden ze elkaar helemaal leuk. Toen even in de bak en wei gezet, en toen nog even geborsteld en op stal gezet. Toen vandaag weer geweest, en even een paar rondjes door de bak gestapt.
Over sting:
Naam: Sting
Leeftijd: 11 jaar
Ras: haflinger
een echte kroelkont
Veel en veel te dik.
Hier een paar foto's,dus even voor de duidelijkheid we hebben alleen maar een paar rondjes gestapt!
De eerste ontmoeting!

Aangekomen op zijn nieuwe stal, even zijn hoofdstel passen.

Ja word ik gebruikt als ligstoel! Tssss

Zn knappe koppiee!!

Knapperd!

En even erop!

Dagg, ik ga weer lekker spelen

Bedankt voor het kijken laat je iets leuks voor ons achter??