ik kreeg haar omdat mijn opa haar had gekocht van iemand die pippi zwaar mishandelde.
maar mijn opa kreeg haar niet beter dus na een maandje kwam ze naar mij en was het de beurt aan ons om haar voller te krijgen en weer lekker te bewegen en vertrouwen te winnen.
het was een moeilijke klus maar het is ons gelukt, ze heeft moeilijke tijden gehad want ze had enorme haken aan de kiezen waren we achter gekomen. dus we waren meteen naar de tandarts gegaan. die zij dat hij nog nooit zulke langen haken had gezien. ze waren zolang dat er enorme gaten in haar kaak zaten. daardoor kon ze niet goed eten en was ze zo mager. ze stond daar ook dag en nacht een jaar lang zonder aandacht op een hele donkere stal met vies water en bijna geen eten.
na haar moeilijke leven heeft ze echt geluk dat ze bij ons terecht is gekomen ik heb een tijdje op haar gereden maar ik had niet echt een klik met pip dus ging er een vriendin van me op rijden. we waren toen 9 ofzo of 10. dat ging heel goed, totdat we te groot werden.
mijn buurmeisje die hielt heel veel van paarden en pony's maar was toen wij pippi kregen veel te jong. toen wij net te groot werden kon isa erop toen was isa 8! isa heeft eerst op vienna gereden maar de klik tussen vienna en isa was er helaas niet. toen wou ze op pippi rijden en dat hebben we ook gedaan. ze was meteen helemaal verlieft en verzorgt pippi nu al 2 jaartjes. ze is nu 10.
nou ik heb genoeg gezegt je ziet wel meer tusse isa en pippi op de foto's!

1 isa en pippi!

2 mijn toppers♥

3 drafje in de sneeuw

4 ik op sendy en isa op pippi

5 deze vond ik wel mooi

6 vorigjaar herfst in het bos

we zijn laatst ook naar een fotomeeting geweest.
ik met viënna en isa met pippi was erg leuk!

7 mooie steiger van pip

8 ze hebben altijd lol met elkaar

9 galop over de zantvlakte

10 deze vind ik heel mooi van pip!

11 ze zijn zo lief samen!

12 een mooie steiger

13

14 draf

15 en een lieve knuffelfoto

ik heb ook nog een leuk filmpje van isa mij en pippi!