Mijn nieuwe paardjes sinds de zomervakantie. Er is echt heel veel gebeurd, veel gehoord, keuzes genomen etc etc etc.
En dan toch maar geeindigd bij hun! Ik ben heel blij met ze en het zijn echt onwijs 2 knappe donders.

Sam is op het moment net 4 jaar geworden, en staat tot na het weekend stil ivm een wond. Daarna kan ik hem weer verder rijden.
Tagi is een shetlander van 1,08 cm en 8 jaar. We trainen voornamelijk dressuur, en dat gaat niet zonder ups en downs. We begonnen met goh leuk ik spring wel ff op de shet. Maar dat is snel anders gegaan, beide aanleg voor dressuur. Ik wil het, hij wil het. We trainen een paar keer in de week. En we krijgen ook les. Dit gaat op bijna L niveau, maar goed wie weet... ???
Woorden zeggen niks en foto's immers wel!
1. Meet Sam!

2. Meet Tagi!

3. Meet Tagi onder het zadel! (ik ben te lang, zeker niet te zwaar geen commentaar daarover!)

4. Hij heeft zo ook zijn momentjes dat die netjes loopt. Ik heb mij er afgeknipt omdat ik een heeeeeel stom hoofd had.

Zadel was naar voor geschoven dit was de laatste 5 min gebeurd toen gingen we uitstappen!
5. Heb jij snoepjes?

6. Of heb je daar snoepjes....?

7. Een onder onsje.

8. Tagi!!

9. Is het geen knapperd????

10. Nou om echt te zien dat die knap is!

11. KOESSIE

Groetjes Maaike, sam.......

EN! Natuurlijk van Tagi!!!

Reactie zal leuk zijn!