Zaterdag hebben ik en otje meegedaan aan het hippisch festijn grave! We hebben nog geen startkaart dus zijn HC gestart

Het ging opzich wel goed, alleen veel slordigheidsfoutjes (geen ronde volte, verkeerde galop, en ze liep af en toen iets te hard) maar daar gaan we hard aan werken!
We hadden voor de 1e proef 174 en voor de 2e 176 dus ik ben nog best wel blij

Mijn vriendin was mee om te helpen en voor te lezen, en we hadden een matje bij otje gemaakt

Ik heb er goed op proberen te letten om mijn handen recht, hoog en zonder spanning te houden, en otje van achter na te laten geven

verder zijn de foto's door elkaar (2 ringen) sorry daarvoor! maar je ziet het wel goed, tussen de hekjes is 2e proef en niet tussen de hekjes 1e

Hier de foto's!

Otjes mooie hoofdje

Stappen

Dit was een gebroken lijn geloof ik, ze loopt wel een beetje te diep zie ik.. maar op de andere foto's gelukkig niet

Hals strekken, de teugels mogen iets meer contact.. maar wel supermooie spieren

Deze foto vind ik opzich wel een fijn beeld geven, ze loopt mooi ontspannen, maar toch actief, en mijn handen zitten ook goed

Hier moest ze eigenlijk ook halsstrekken maar ze dacht daar zelf anders over...

Hier loopt ze opzich wel mooi in stelling naar binnen en actief

Supertrots dat ze hier wel netjes haar halsje strekte!

Galopje! Niet erg nagevelijk maar wel mooi van achter en ontspannen

Nog een keer galopje

hier ben ik wel superblij mee

hier valt ze wel een klein beetje op de voorhand..

en als afsluitertje..
supertrots op de allerliefste pony

ik vond het in ieder geval super leuk om mee te doen, en nu goed oefenen aan de puntjes en dan doen we als het goed gaat nog wel een keertje mee als ik een startkaart heb

tips zijn welkom maar liever niet alleen afkraken

xxx