Ik zal otje nooit met opzet tegenwerken of pijndoen, want ik ben heel gek op haar.. dus dat je me nu vind liegen vind ik wel gek. Ik krijg 2x in de week les van een goede instructrice en die vertelt mij goed waar ik aan moet werken.. Eerst liet ik mijn handen namelijk altijd op de schoft liggen (zoals op deze foto, zo reed ik altijd
,
en dat heb ik een half jaar gedaan, eerst moest ik aan mijn benen en rechte rug werken. Dat heeft goed geholpen en ik zit nu redelijk recht met mijn benen en rug in een lijn op het paard
Ik kan natuurlijk niet alles tegelijk, en rond maart zijn we begonnen in de les hoe ik mijn handen moest houden, die moest ik meer gaan dragen en mijn teugels iets korter nemen zodat ik meer contact in de mond had, en vanaf dat moment loop ik gewoon een beetje te stuntelen met mijn handen, ik doe erg mijn best om ze goed mooi hoog en stil te houden, maar ik kan dat niet zo 1,2,3
Ik doe er hard mijn best voor, en mijn intstructrice vind dat het al steeds beter gaat gelukkig
Dus ik hoop dat mijn handen snel ook goed zijn, en dan heb ik zo ongeveer de basis goed zegt ze (dat ik een rechte rug, lange benen en stille handen heb) en dan kan ik weer verder met dingetjes, en ik vind het heel leuk om steeds iets nieuws te leren
en ik doe ook echt iets met wat mensen tegen me zeggen, alleen op hps zeggen ze dat ik niet aan de voorkant moet werken, en dat doe ik nu juist in de les.. en dan kan ik beter niet naar de les gaan, als ik de mensen van hps die er niet voor geleerd hebben serieuzer neem