Al een behoorlijke tijd verzorg ik 6 superlieve shetlanders ( al ong 2 en half jaar ) en hier is een heuze familie aanwezig!
Lucky is een 6 jarige en zeer getalenteerde veelzijdige merrie waar je ALLES mee kunt, ik doe met haar vooral veel dingen om het haar leuk te maken : Lange lijnen, spelen ( VD ) , Longeren of we lopen lekker buiten, soms komt er een meisje van 10 en die rijd op lucky!

Bella is een 7 jarige merrie, die af en toe behoorlijk dominant kan zijn maar soms is het echt een schatje! met bella zijn we bezig haar speel en der wijs een beetje vrolijker te krijgen, soms gaat het heel goed maar soms heeft ze geen zin, uhh ja bella heeft een buikje hier alsjeblieft geen reactie op!
Bella en Lucky zijn heel erg verschillend maar het zijn toch echt volle zussen, ergens diep in het karakter zie ik wel de overeenkomst, en soms met de kleur ook wel

maargoed hier dus nu waar jullie voor gekomen zijn

we hadden een kleine fotoshoot gehouden met onze huis tuin en keuken camera, door het uploaden zijn ze een beetje idioot geworden en dat is heel jammer!
we zijn eerst gewoon in de wei geweest met teugels eraan, bella wou steeds weglopen dus het was meer voor het snel pakken.
toen zijn we lekker buiten
1) Samen

2) Lief kijken verkeerde kant

3)

4) Speknekkie

5)

6) Speeekkkiee

7) Netjes staan

8) Mooi staan voor de hengst

9) Met zijn 2en buiten ( geen zorgen er stond iemand naast net buiten de foto

10) Bij mijn andere verzorgstal ( links op de foto

11) Mijn meisje mijn alles