Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik Valentino kreeg

Voor de gene die Valentino niet kennen:
Ruin/9 jaar/HaarlemxDamocles/L1 startgerechtig

Dit is de eerste foto van ons samen. Het lijkt nu net of die een mega hoofd heeft

Zo begon ons rijden. Nog lekker uit elkaar en zelf zit ik er ook niet helemaal netjes op, maar goed het begin is er

Maar langzaam maar zeker werd het al wat beter.

En we begonnen ook met springen

En we reden een paar onderlinge wedstrijdjes. Hier 178 en 187 punten gereden.

En toen begonnen we officeel te starten. Maar dat begon meteen met een grote dip. Hij kreeg spanning en ik kreeg hem niet meer nagevelijk. Na een paar keer rond de 165 te hebben gereden ben ik er mee gestopt.
En toen gingen we trainen en trainen. Maar zonder de wedstrijd druk erop. Na een hoop geruzie en gedoe ging het eindelijk langzaam maar zeker beter en kwamen we weer een beetje uit het dal.

Ondertussen vieren we natuurlijk ook nog even kerst

En toen zijn we eind februari weer gestart. Het begon met 175 en 185 punten. Dus de eerste wp was binnen. Ik kreeg meteen zin om verder te gaan, dus in maart mochten we weer aan de bak. Dit maal 2x 1e met 209 en 202.

Ondertussen zijn we ook lekker aan het springen

Ondertussen trainen we wel lekker door

Nu was hij een paar weken geleden even 2 daagjes kreupel, vanwege z'n ijzer die er af was getrapt. Naturlijk net voor z'n fotoshoot, maar gelukkig konden we nog mooie stand en portret foto's maken

Fotoshoot door Isabelle Könst.
En we startte nog meer wedstrijden allemaal 1e met dikke wp's. En nu we er 14 hebben gaan we 28 mei ons L1 debuut maken

We zien wel hoever we komen

En... Laat je een leuk berichtje achter?