Nog eens foto's, western met Tara. Ik rijd dus western van begin augustus, heb na het kamp niet meer deftig gereden en al zeker geen western.
9 oktober nog eens een lesje genomen in de JC ranch, en deze keer op Tara. Het paard waar ik mee reed op kamp (Spring) stond daar maar op training, en de training is dus afgelopen. Ik vind dat wel spijteg want het was zo'n schatje, en toen ik daar aankwam die maandag van kamp had ik nog heel veel schrik in het zadel. En ik wist niets van western.
Maar bon, Tara is ook een leuk paardje. Met haar reed ik mijn eerste westernwedstrijd, trail, 31 oktober. Ik deed het voor de lol en eindeigde 20ste
Ik weet, ik trek mijn hielen omhoog. Stoute ik, hielen moeten naar beneden. vroeger deed ik dat automatisch, zelfs op een fiets. Maar nu trek ze op, ook op mijn fiets.
Verder heb ik zo te zien rare handen tijdens het rijden, echt raar om te zien. En mijn teugels zijn wa lang.

In het begin, hoe zat dat western nu were in elkaar? >:D

Ah, zo dus

Staat daar een kegel?

"Je moet wijzen Ellen! Wijzen waar je naar toe wilt!"

Drafje

Normaal moest Tara dus naar binnen kijken, ipv naar buiten, maar het is mooi voor op de foto.

Weer ::)

Eerste galop foto! Denk ik toch.

Uitstappen. En praten met een vriendin die daarna les had, omdat ik niet deftig met haar kon praten, en haar al 3 keer niet meer gezien had.

Flimpje -> http://www.youtube.com/watch?v=sQ8xuZAF ... er&list=UL (ik weet het, de galop is echt slecht. Maar ik was Spring gewoon en d's een zeteltje)
Reactie zou fijn zijn
Commentaar daar kan ik alleen maar van leren.
En vergeet niet dat ik al een dikke 2 maand niet meer had gereden, en een beginner in het western ben
Dada!