Ja om toch de knoop door te haken ik heb mij lieve D pony verkocht. Ik heb haar 6 inmiddels. Ik kwam een topic tegen waarin stond dat iemand een hele lieve pony zocht, ik heb toen pb gestuurd en ja hoor het was eingenlijk wel gelijk raak. Ze zouden komen kijken maar dit kon helaas niet door gaan. Toen zijn we nog mensen tegen gekomen die Different heel erg graag als gezelschap pony wou ( Different mankeert iets aan haar been ) Wij hebben toen dat meisje opbokt gebeld, 's avonds mij vader gebeld en ze wouden haar heel erg graag ! Dus ze is eingenlijk zo goed als verkocht. Mocht de koop niet door gaat, dan gaat ze als nog weg als gezelfschap pony bij de andere mensen. Different gaat waarschijnlijk naar jasminex hier op bokt.
Maf beest
Graag geen cometaar dat ze een dik been heeft ! Different heeft een jaar terug een zeer ernstige ongeluk gehad !
_likepink_
Geplaatst: 24-12-09 21:40
Ach wat sneu dat je haar weg moet doen Veel sterkte!Het is een super mooi pony,en het zijn super mooie foto's
Wauw Die Mooie Lieve Diffie ! Het was echt een mooie buitenrit Ik zal die kleine scheet wel missen, Maar gelukkig heeft ze een goed thuisje
Difje
Geplaatst: 25-12-09 12:08
Diffiepiffie is en blijft de mooiste ondanks alles gelukkig heb ik nu een kopie van haar (delicious). different is een pony om nooit te vergeten, en zo ontzettend sterk.