En.. Er was een fotoslachtoffer. Iemand had een niet paardrijdende vriendin meegenomen, en die was dus de banketstaaf. Foto's nemen jij!

Nou wat er dus allemaal aan de hand was... Eerst gingen ik en Sophie serieus dressuren. Geen gelul, kop in de krul. Onze paarden, Michiel (mijn vzpaard) en Ushi (paard van Sophie) vinden dat maar niets, maar dat maakt niet uit, ze hebben maar te luisteren.

Michiel héél geconcentreerd aan het werk. Mag nog wel wat dieper daar, maar voor iemand die niets van paarden weet kan babette toch nog wel aardige kiekjes nemen.

Ushi, hier nog braaf.

(En respect voor Sophie hoor, hier lijkt er niks aan de hand, maar over het algemeen...)

Romy aan het tutten met Joy, die even rustig aan moet doen. Dus niet rijden, maar gelukkig wel lekker op de wei, wandelen, en heel veel aandacht krijgen.

Ushi heeft ondertussen besloten dat ze er mee kapt.

Chiel heeft tijdens de galop lekker gebokt, dus kan nu wel weer even braaf doen.

Toch héél even zitten, uh ja cap, weet je hoe warm ik het had??? Geloof me, ik word moeier als dat paard.

Ushi kan wel lief zijn.

Toen was ze klaar, en mocht lekker even grazen...

Nou zei ik, kom je toch gewoon achterop Sophie?

Hé, denkt Sophie, hier zit wel een heel makkelijk aan de teugel knopje op!

Nouja, toen wou Romy natuurlijk ook nog even. Michiel snapte niet zo goed meer waar dit nou nuttig voor was, maarja, als die verzorgmiep er zoveel lol om heeft...

Romy wou het nageef wonder ook even ervaren.

En toch ziet het er makkelijker uit als ik het doe hé?

Mijn nichtje, Denise, was er ondertussen ook even bijgekomen met Silverstar, haar ürberlieve C-pony'tje.
(Totdat je na een week niets doen met haar op buitenrit gaat. Dan is het een vallende ster.

Madam had mijn cappie maar even geleend.

Groepsfoto!!!

En toen... Paardjes op stal gezet, en weer even staan kwijlen bij het pasgeboren veulentje op stal.
Tja, je bent een diehard penny of je bent het niet.

Vervolgens moest Chiel even zijn kunstje doen. Geef kus dan! Kus!
(Hij denkt dat hij mij heeft afgericht om snoepjes te geven als hij op mijn wang duwt. Het snoepjesknopje. Alleen jammer genoeg werkt het alleen als ze kus zegt.

Wilton, Michiels grote vriend, heeft de kunst afgekeken en zal Romy ook even van een kusje voorzien.

En daarmee sluiten we af, morgen (vrijdag dus..) gaan we gewoon weer verder waar we gebleven zijn!
(Dan mag het buitenrit monster, Silverstar, lekker met Iris voorop, kan ik er met Chiel achteraan hobbelen.

Doei, veel kusjes en hoefjes!