Deze z'n nek is in verhouding gewoon kort waardoor hij dik lijkt. Als je er bovenop zit lijkt het ineens niks meer. Wordt momenteel goed getraind, dus ben benieuwd hoe hij er over een tijdje uit gaat zien!
Dit was mijn "speknek" pony, hij was van zichzelf erg stevig en kreeg al minder voer en als we hem nog minder gingen geven gingen we hem uit hongeren, en dat is dus niet de bedoeling maar hij is ook 3 jaar lang hengst geweest, dus daarvan had hij waarschijnlijk ook de nek en als hij niet zo groot was geworden denken wij dat hij voor de New Forest dek dienst was gehouden maar ja hij is is nu verkocht:
Hier mijn recente "speknek" Na ja hij heeft veel minder "speknek", maar hij heeft in mijn ogen een erg mooie hals :
kusjekizzie
Geplaatst: 05-07-12 22:44
Wauw er zitten echt super mooie foto's tussen!
Suzannio
Geplaatst: 05-07-12 22:44
Haha, dit is het verzorgpaard van een vriendin:
Hierop zit overigens ook mijn vriendin hier hoor haha. (Ze vond het goed dat ik deze foto plaatste
Jammer dat er zo vreselijk veel dieren zijn die zoveel te vet zijn of een enorme onderhals hebben. Mijn pony heeft van zichzelf iets een onderhals en kan die er ook opzetten maar met normaal neerzetten zie je dat nauwelijks
Goed de hals vragen scheelt al een hoop
Toch krijg ik zn kap nooit zo mooi als wanneer hij m zelf geeft om indruk te maken op de ladies
Een mooie kap zoals Wessel bijv is om te kwijlen maar een ik zie liever een goed getrainde kippennek dan een veel te vette kwabbige onderhals (ow ja en bovenstaande pony is op de foto's te dik! )