Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marian_ schreef:schaam jeen dan krijg jij je eigen shet?
ik heb er nu al medelijde mee
XxAmanda schreef:omdat julli gwoon julli kanker bek moerten houden over dat beest ga lekker je eigen pony comentaar geven ofz ...
en het zijn prachtige foto`s en joun hol niet echt :S
Essssss schreef:Oei, is dat een sa of een vrienden.
Haha, op de foto's niet af te lezen. Zoiezo, 15 jaar, hoe groot je ook bent, 38 kilo met je zadel erbij, ik zou als ik jou was snel naar het ziekenhuis gaan.
Fjord_Shet schreef:Essssss schreef:Oei, is dat een sa of een vrienden.
Haha, op de foto's niet af te lezen. Zoiezo, 15 jaar, hoe groot je ook bent, 38 kilo met je zadel erbij, ik zou als ik jou was snel naar het ziekenhuis gaan.
Nee ?
Dat komt omdat ik geen paardrijbroek aan heb én een winterjas
Ik ben 14, ben 1.50 en ik weeg 35/36, nouja hoeveel zal dat zadeltje wegen ? 1 á 2 kilo ?!
Dan inderdaad ongeveer 38.
Het slaat nergens op verders over "Anorexia" of "ik zal dan maar snel naar het ziekenhuis gaan" .. dusja ..
Citaat:als je liegt, lieg dan goed! in je profiel staat dat je 15 bent.. en volgens mij klopt er hlemaal niks van je gewicht( het is wel een beetje erug weinig) en je ziet er eigenlijk niet heel mager uit ofzo (zeker niet stevig maar gewoon normaal
)
dus
Ingmar_ schreef:Waarom moet er hier zo ontzettend gevloekt worden? Dat is toch helemaal nergens voor nodig?
En even on-topic: Je weet dat je reacties krijgt op bokt. Jij weet zelf ook dat de reacties op jouw foto's verre van positief zullen zijn. Waarom plaats je dan toch die foto's? Zet die foto's dan in je profiel, want dan krijg je geen rellen op bokt.
Ooit gehoord van de uitdukkig: 'twee handen op één buik'? Hier op bokt zijn het 300 handen op één buik. Ga je dan niet een beetje twijfelen?
Ingmar_ schreef:Waarom moet er hier zo ontzettend gevloekt worden? Dat is toch helemaal nergens voor nodig?
En even on-topic: Je weet dat je reacties krijgt op bokt. Jij weet zelf ook dat de reacties op jouw foto's verre van positief zullen zijn. Waarom plaats je dan toch die foto's? Zet die foto's dan in je profiel, want dan krijg je geen rellen op bokt.
Ooit gehoord van de uitdukkig: 'twee handen op één buik'? Hier op bokt zijn het 300 handen op één buik. Ga je dan niet een beetje twijfelen?
Fjord_Shet schreef:Overdrijven is ook een vak
Fjord_Shet schreef:Hoe "zwaar" denk je dat ik ben dan ?!