Nee morgen ga je gewoon weer rijden en wat boeit jou het eigenlijk dat dat arme ding straks pijn in zn rug heeft. Als jij maar lol hebt he ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sappos schreef:Stap je dan niet meer op de pony?
Nee morgen ga je gewoon weer rijden en wat boeit jou het eigenlijk dat dat arme ding straks pijn in zn rug heeft. Als jij maar lol hebt he ?
nathalie2302 schreef:Ik heb alles gelezen wat je gezegd hebt:
- Je MOET de pony rijden omdat:
+ je hem klaar moet stomen voor de kleintjes? - maar je zegt dat 1 van de kinderen al 1 keer in de week les met hem heeft. Bovendien kun je de pony beter "klaarstomen" door hem aan de longe stemcommando's te leren en vervolgens met de kinderen erop te longeren.
+ hij beweging nodig heeft want hij is te dik? Vind hem persoonlijk niet bijzonder dik maar al zou hij dat zijn moet hij dus zijn eigen overgewicht dragen en daarbij ook nog een te zware ruiter? Wat is er mis met longeren voor zijn beweging?
+omdat de eigenaren het willen? - Jammer dat jij niet dat beetje liefde en respect voor hem kunt opbrengen om te zeggen "beste mensen, ik snap wat jullie willen MAAR ik ben te groot en zwaar voor deze pony, ik kan jullie wel op andere manieren helpen (zie hierboven)"
En nu zeg je ook nog dat je op een nog kleinere pony zult gaan rijden?
Sappos schreef:Maar waarom wil je per se rijden? Tuurlijk kan het zijn dat hij bij kleine kinderen wat moeilijker is, maar denk dat je hem veel beter op een andere manier kan trainen zonder hem onnodig over te belasten
rossebol schreef:omdat je dus rot omstandigheden thuis hebt wat natuurlijk vervelend is ga je maar rijden?
Sorry ik weet dat dat vervelend kan zijn maar om dat op een pony te gaan zitten die je hiermee verknald vind ik schandalig!
Je laat de pony dan dus leiden onder jou problemen.
Ik praat natuurlijk tegen niemand want niemand luisterd net als deesy ook zo eigenwijs.
Het enige wat ik ken hopen
is dat jullie er een keer zo hard af donderen dat jullie het niet meer in je hoof halen om ooit nog op een shet te stappen
EliseXJoelle schreef:nathalie2302 schreef:Ik heb alles gelezen wat je gezegd hebt:
- Je MOET de pony rijden omdat:
+ je hem klaar moet stomen voor de kleintjes? - maar je zegt dat 1 van de kinderen al 1 keer in de week les met hem heeft. Bovendien kun je de pony beter "klaarstomen" door hem aan de longe stemcommando's te leren en vervolgens met de kinderen erop te longeren.
+ hij beweging nodig heeft want hij is te dik? Vind hem persoonlijk niet bijzonder dik maar al zou hij dat zijn moet hij dus zijn eigen overgewicht dragen en daarbij ook nog een te zware ruiter? Wat is er mis met longeren voor zijn beweging?
+omdat de eigenaren het willen? - Jammer dat jij niet dat beetje liefde en respect voor hem kunt opbrengen om te zeggen "beste mensen, ik snap wat jullie willen MAAR ik ben te groot en zwaar voor deze pony, ik kan jullie wel op andere manieren helpen (zie hierboven)"
En nu zeg je ook nog dat je op een nog kleinere pony zult gaan rijden?
Verplaats jij je eens in mij dan, dan zou je het ook zo doen als je thuis allemaal niet echt lekkere omstandigheden hebt (meestal dan)