Showpony schreef:wendy1 schreef:Misschien dat eigenaar van de pony aant uitproberen is welk zedel er goed ligt?![]()
En dat jou pony niet met een grote zware ruiter hoeft rond te lopen is dan heel erg mooi,maar waar zie jij staan dat deze ruiter te zwaar is?zie je de pony op zijn knietjes lopen dan?
Ten 2e als er 1 keer iets word gezegd over een grote ruiter en een slecht passend zadel zal het best wel begrepen worden,moet het dan 20 keer gezegd worden![]()
Iedere maloot kan zien dat ze te groot is voor de pony! Verder is uit wetenschappelijk onderzoek gebleken dat paarden en ponys veel minder gewicht kunnen dragen dan men dacht. Verder ging het mij voornamelijk om de combinatie te grote ruiter en slecht passend zadel.
Paarden hebben een hoge pijngrens dus hij zal niet zo snel op zijn knietjes gaan lopenBeetje rare beredenering trouwens..een paard moet op zijn knieen gaan lopen wil je zien of de ruiter te zwaar is. haha ja goed argument, daar ga je het wel mee redden ja..
Dat het commentaar zo vaak herhaalt wordt komt 1: omdat veel mensen niet het hele topic lezen voor ze een reacte plaatsen, dat gebeurd zo`n beetje overal op bokt.
2: er wordt steeds weer op gereageerd door mensen als jij die toch maar weer elke keer in de verdediging schieten en de hele feedback blijkbaar maar niet willen snappen.
Trouwens ik dacht dat je niet meer zou reageren..
Ik heb me bedacht vind het ineens toch erg gezellig in dit topic
Dus als ik jou redenering goed begrijp kunnen mensen die 100 kilo wegen maar beter stoppen met paardrijden ook?
Ben ik wel nieuwschierig naar eigenlijk welk gewicht kan een paard dan dragen,als je toch de hele andere kant opgaan in dit topic wil ik dat wel graag weten!

,bouw van het paard, type belasting, etc..), maar in sommige gevallen vind ik dat mensen wel wat kritischer naar zichzelf en het paard zouden mogen kijken voor ze erop stappen.

vandaar dat hij wel wat kan hebben 
Vind dit niet zo verantwoord, ruiter is echt stukken te groot voor deze pony; en er is ook al gezegd dat het een jong diertje is: vind ik het echt niet kunnen
. En @ Les_Fjal: als je niet tegen kritiek kunt (en degene die kritiek geven uitmaakt voor penny ; uit dit stukje maak ik dit op : laten staan = vervetten = nog zieliger , of niet
.