Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
is er niet een persoon die het ook weet en lid is van bokt? laat die hier dan even reageren, zijn we ook van dat gezeur af. 
klopt dat ?
heb je geen andere vrienden die weten dat je verzorg pony's heb of banketstaaf je nou je hele penny leven aan een lijntje..
blessiej schreef:dat is nou jammer joh! en de enige die het weet is maar 1 iemand!!klopt dat ?
heb je geen andere vrienden die weten dat je verzorg pony's heb of banketstaaf je nou je hele penny leven aan een lijntje..
Myukii schreef:blessiej schreef:dat is nou jammer joh! en de enige die het weet is maar 1 iemand!!klopt dat ?
Echt, zoek een leven ipv dat meisje zo af te katten.. Als zij nou vind dat dat haar verzorgpony is, is toch alleen maar leuk voor d'r?
( LALLALALA, IK HEB GEEN LEVEN!! ) maarja, behalve jij natuurlijk
Turbootje schreef:Nou sorry, maar het is echt mijn VZ- shetje, en dat halster met teugels heb ik juist van ponypark slagharen nagemaakt dus vandaar dat het er zoveel op lijkt, en jullie hebben gelijk dat jullie dat denken, want ik had vorig jaar in ponypark slagharen een pony die precies op Prisco leek, ik dacht echt dat Prisco die pony was!
Maarre aan dat touw (zelfgemaakte teugels) zit aan de andere kant geen ringetje maar een soort klipje (kweenie hoe het heet?).
De achtergrond bewerk ik omdat ik dat leuk vind...
(maar voor degene die het echt willen weten, ik heb pas van de eigenaar gehoord dat hij gaat verhuizen, omdat hij al best oud is (67). Dus ik verzorg Prisco niet lang meer![]()
![]()
sniksnik....

Neem aan dat de toetsenbordkabouters dat niet doen
Maargoed, even weer ontopic..
Rianne_Lotti schreef:Nouja ik wil het best geloven met foto's + echte achtergrond. Sorry Turbootje maar alles leek heel echt maar nu begint het steeds nepper te worden!

Justine_Mo schreef:De ts is geband wegens een SA.
_Marleen_ schreef:Hoooh dit is echt een triest en zinloos topic![]()
Als zij dat haar verzorgpony noemt
Mango15 schreef:Rianne_Lotti ik zie dat je in je onderschrift heb staan dat Turbootje je zusje is..maar ik vind het vaag dat jullie allebei Rianne heette(of zie ik dat nou verkeerd?)