sallandval schreef:vosje456 schreef:Ik vind wel dat sommige reacties een beetje flauw zijn.. Reageer dan gewoon niet
Njah, wat moet men dan? Goed idee;dat zou iedereen eens moeten doen? Hoewel het goed is afgelopen vind ik het een erg hoog 'don't try this at home' gehalte hebben.
Dit is gewoon spelen met je gezondheid, nog een half uurtje langer en TS had een paar tenen moeten laten amputeren! Gelukkig heeft ze een goede weerstand en zover ik begrepen heb daarom geen longontsteking of ook maar verkoudheid opgelopen; waarvoor respect.
Maar waarom? TS is een mooie meid met prachtig haar en een aansprekend paard onder haar bips... manieren zat om dat heel mooi in beeld te brengen; deze foto's waren m.i. veel mooier geworden als TS een legging en laarzen onder het jurkje aan had getrokken. Ik begrijp eigenlijk niet dat de ouders of fotograaf van TS niet hebben ingegrepen.
Nee maar TS een beetje lopen afkraken vind ik persoonlijk niet erg leuk. Als mensen wat commentaar hebben en het een beetje netjes onderbouwen, prima. Maar de meeste antwoorden die ik lees zijn alleen maar afkrakend.
Het is geen topic over rijtechnish waar je goed kan lopen zeuren op iemand z'n rijstijl.
Ene, ik heb respect voor dat ze goed haar best deed om mooie foto's te laten maken. Ik vind ze zelf nog zo slecht niet eens. En dat je verkouden word, tsja