met -5 in een Jurk met paardlief!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:35

sallandval schreef:
vosje456 schreef:
Ik vind wel dat sommige reacties een beetje flauw zijn.. Reageer dan gewoon niet ;)

Njah, wat moet men dan? Goed idee;dat zou iedereen eens moeten doen? Hoewel het goed is afgelopen vind ik het een erg hoog 'don't try this at home' gehalte hebben.

Dit is gewoon spelen met je gezondheid, nog een half uurtje langer en TS had een paar tenen moeten laten amputeren! Gelukkig heeft ze een goede weerstand en zover ik begrepen heb daarom geen longontsteking of ook maar verkoudheid opgelopen; waarvoor respect.

Maar waarom? TS is een mooie meid met prachtig haar en een aansprekend paard onder haar bips... manieren zat om dat heel mooi in beeld te brengen; deze foto's waren m.i. veel mooier geworden als TS een legging en laarzen onder het jurkje aan had getrokken. Ik begrijp eigenlijk niet dat de ouders of fotograaf van TS niet hebben ingegrepen.

Nee maar TS een beetje lopen afkraken vind ik persoonlijk niet erg leuk. Als mensen wat commentaar hebben en het een beetje netjes onderbouwen, prima. Maar de meeste antwoorden die ik lees zijn alleen maar afkrakend.
Het is geen topic over rijtechnish waar je goed kan lopen zeuren op iemand z'n rijstijl.

Ene, ik heb respect voor dat ze goed haar best deed om mooie foto's te laten maken. Ik vind ze zelf nog zo slecht niet eens. En dat je verkouden word, tsja

XxLMMxXJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:36

Gaaf paard heb je!
Koud hoor brrr :)

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:36

Kyarahh schreef:
Joh, ga een ander topic lopen verzieken. Het is nog altijd haar keuze, zij vindt de foto's mooi en zij wil er kou voor lijden. Nou, prima toch? Smaken verschillen inderdaad, jij kunt de foto's niet mooi vinden. Maar dat hoef je niet 100x te herhalen :).

Lieve Kyra, TS vraagt om reacties. Maakt het mij echt een moraalridder als ik zeg dat de foto's mooier waren geweest met een legging er bij aan en minder bevroren tenen in beeld? Dan ben ik maar een moraalridder. Tegen 13 jarigen die dit topic zien en ook zulke foto's willen zeg ik: niet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:47

vosje456 schreef:
sallandval schreef:

Njah, wat moet men dan? Goed idee;dat zou iedereen eens moeten doen? Hoewel het goed is afgelopen vind ik het een erg hoog 'don't try this at home' gehalte hebben.

Dit is gewoon spelen met je gezondheid, nog een half uurtje langer en TS had een paar tenen moeten laten amputeren! Gelukkig heeft ze een goede weerstand en zover ik begrepen heb daarom geen longontsteking of ook maar verkoudheid opgelopen; waarvoor respect.

Maar waarom? TS is een mooie meid met prachtig haar en een aansprekend paard onder haar bips... manieren zat om dat heel mooi in beeld te brengen; deze foto's waren m.i. veel mooier geworden als TS een legging en laarzen onder het jurkje aan had getrokken. Ik begrijp eigenlijk niet dat de ouders of fotograaf van TS niet hebben ingegrepen.

Nee maar TS een beetje lopen afkraken vind ik persoonlijk niet erg leuk. Als mensen wat commentaar hebben en het een beetje netjes onderbouwen, prima. Maar de meeste antwoorden die ik lees zijn alleen maar afkrakend.
Het is geen topic over rijtechnish waar je goed kan lopen zeuren op iemand z'n rijstijl.

Ene, ik heb respect voor dat ze goed haar best deed om mooie foto's te laten maken. Ik vind ze zelf nog zo slecht niet eens. En dat je verkouden word, tsja

Gut, als je dit al afkraken vindt... :=

SuzanH

Re: met -5 in een Jurk met paardlief!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:49

Wat noem jij het dan? Positief commentaar is het niet.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:50

Behalve dat het dapper is met dit weer..

Vind ik het eigenlijk niet eens mooi. Je ziet dat je het koud hebt, de foto's zijn niet echt geweldig waardoor het effect mist..

Jammer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:50

vosje456 schreef:

Nee, het is negatief commentaar. En dat is nog steeds iets héél anders dan afkraken :)

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 15:00

Bizzybijtje schreef:
vosje456 schreef:

Nee, het is negatief commentaar. En dat is nog steeds iets héél anders dan afkraken :)

Ben ik het mee eens; niet eens helemaal want lang niet alles wat ik zeg is negatief; ik ben alleen geen fan van het idee en begrijp het idee ook niet. Als iemand zonder cap en zonder passende kleding op een paard stapt ga ik dat al niet 'himmelhoch jauchzend' de hemel in prijzen. Zeker niet in dit geval waar er nog een factor onverantwoord omgaan met kou bij op komt.

Maar schijnbaar is alles wat afwijkt van 'hosannah, alles wat je daar deed is geweldig' synoniem voor 'afkraken' voor sommige mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 15:07

sallandval schreef:
Bizzybijtje schreef:

Ben ik het mee eens; niet eens helemaal want lang niet alles wat ik zeg is negatief; ik ben alleen geen fan van het idee en begrijp het idee ook niet. Als iemand zonder cap en zonder passende kleding op een paard stapt ga ik dat al niet 'himmelhoch jauchzend' de hemel in prijzen. Zeker niet in dit geval waar er nog een factor onverantwoord omgaan met kou bij op komt.

Maar schijnbaar is alles wat afwijkt van 'hosannah, alles wat je daar deed is geweldig' synoniem voor 'afkraken' voor sommige mensen.

Blijkt maar weer :D

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 15:10

Ja inderdaad :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 15:10

Idee is leuk maar uitvoering had beter gekund. Maar jij blij bent met de foto's is het toch goed?

RoossBoeddii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 15:15

je zal t wel heeel koud gehad hebben! Je ziet echt dat je t koud hebt!
Ik zou zoiets nooit doen!(:

Je hebt wel een heel leuk paard! :D

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:47

Sonja schreef:
Ik denk dat er hele vieze mannetjes zijn die erg zullen genieten van deze foto's...

dit vind ik onzin, er zijn hartstikke veel mensen op bokt die een shoot houden in een jurk dus waarom zou je zoiets zeggen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:55

cosmoxxx1 schreef:
Sonja schreef:
Ik denk dat er hele vieze mannetjes zijn die erg zullen genieten van deze foto's...

dit vind ik onzin, er zijn hartstikke veel mensen op bokt die een shoot houden in een jurk dus waarom zou je zoiets zeggen?

Omdat die jurken vaak lang en elegant zijn..
Dat is dit jurkje in geen geval. De enige woorden die ik er voor kan bedenken leveren me vermoedelijk een OW op.

Shirley

Re: met -5 in een Jurk met paardlief!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:59

_O-

Ik schrik eerlijk gezegd ook wel van het feit dat TS pas 13 is :o

Was je moeder niet woest toen ze die foto's zag ?

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 18:26

Focussed schreef:
Wat een kattige reacties hier zeg...
Meisje van 13 wil graag bijzondere foto's, nou en dat is toch gelukt!? En opeens is hier iedereen "bezorgd" om haar gezondheid. Wat een kul, geef dan gewoon toe dat je niet op je handen kunt blijven zitten en commentaar wilt geven.
En een longontsteking of verkoudheid loop je nog altijd op van bacteriën of een virus, en niet van temperatuur.

Dyonepooh1 ik vind de foto's hartstikke leuk, juist omdat je zo dapper bent geweest om de kou te trotseren! Je hebt een mooie Fries en ik vind al het zwart samen met je haarkleur heel mooi. Misschien een leuk idee om hetzelfde te doen als het 30 graden is? Zelfde jurkje, zelfde paard... Lijkt me een heel leuk effect.

Dankjewel! :o

Gaan we ook zeker doen!

Hoe weet je dat ik 13 ben? :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:28

Heb je er niets aan overgehouden nu? :)

(Je leeftijd heb je zelf vermeld in je profiel :P)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 20-01-13 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 18:29

vuurneon schreef:

ooh haha

helloanoukx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:30

Hele leuke foto's en respct voor jou maar juist met de sneeuw vind ík het niet zo heel leuk uitzien..

mairead

Respect dat je in deze outfit de sneeuw hebt getrotseerd! _/-\o_

Ik vind het jurkje echter te kort voor het mooie: je had beter een met een langere rok kunnen nemen; het lijkt voor mij nu net op zo'n satijnen nachthemd-jurkje, namelijk. Jurken/rokken kruipen ook nog eens op als je te paard gaat zitten (tenzij je in dameszadel rijdt). Tip voor een volgende keer? :)
Laatst bijgewerkt door mairead op 20-01-13 18:34, in het totaal 2 keer bewerkt

TurboTinker

Jeezus, jij bent echt geekkkkkk!!
Ik ga al kapot van de kou met 2 lagen kleding aan!

Ik zou de volgende x met wat warmer weer op je paard stappen in jurk.
Nu is het zo jammer dat je overal rood bent! de plaatjes zijn wel leuk!

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 18:31

Dyonepooh1 schreef:
vuurneon schreef:

ooh haha

ooh trouwens nee! Voel me nog helemaal goed!

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:32

het enige wat ik dacht brr brr brr brr brr :brr: , maar wat een leuk paard !

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:32

je hebt niet alleen nu mooie foto's, maar ben bang morgen ook een longontsteking. :j
Mooie foto's hoor. Maar ik zou erniet aan moeten denken.

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 18:33

@ iedereen

Ik had verder GEEN verwachtingen bij deze foto's hoor! Ik wou het gewoon proberen,
Ik vind ze zelf ook niet echt bepaald mooi hoor..
De enigste die ik nog n beetje mooi vind is deze, Maar zag dat die er niet eens bij stond! :D

Afbeelding

het was gewoon kijken of het wat zou worden, en dat werd het dus niet! :j