Wijken weer een keertje meepakken Loswerken (voor zover mogelijk in een bevroren bak)En dan nu de smeltfoto'sss Geef toe hij is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel schattig! Baaaas waar ga je heeeeen?Ik ging mn camera halen, pony bleef maar staan wachten toen riep ik hem, ging ie hee lief hinniken !
Brrrr wat een kou!Zorro geniet ervan hij is helemaal hieperdepieper!Vandaag heeft iemand hele leuke foto's gemaakt!Woensdag komen ze online! Heb l wat gezien en er zit heel wat moois bij!
Ik volg ook!Wat een geweldige foto's en mijn complimenten voor hoe je met 'm omgaat!Vind het echt knap.
Zo nu de foto's van afgelopen zondag.Helaas toen nog geen sneeuw, maar wel een wilde hengst hahaUit het land halenREADY?GO! wijkenen zit. Halster af It's so fluffy koesiekoesies gevenMIJN TROTS En toch wel mn favo foto , samen met die hierboven.
dmii95 schreef:die is al flink gegroeid sinds vorig zomer of niet (: ?maar ziet er leuk uit Jazeker! Ben benieuwd hoe hij er van het voorjaar uiziet!Hoe gaat het met Donna? nog steeds bij kreuze?