ik zou mijn fjord(als ik een fjord had) zijn manen nooit laten knippen.Ze hebben zulke mooie manen! die ga je toch niet knippen!ze zijn zo heerlijk stoer die lange manen
Isabel_k
Geplaatst: 18-03-12 18:39
ik vind kort mooier maar het lang heeft ook wle iets leuks.... moelijk maar ik denk toch kort
Manonjasper
Geplaatst: 18-03-12 19:53
lekker lang laten
arizonagreen
Geplaatst: 18-03-12 20:03
Absoluut lang laten! Staat em echt geweeeldig! Ik vind zoiezo kort wat minder bij hem, hij lijkt een erg dikke/brede manenkam te hebben, en dan moet je t heeeel kort knippen wil je t netjes strak recht krijgen, en dat gaat denk ik ook weer niet mooi staan
kionasuppie
Geplaatst: 18-03-12 20:47
ik denk dat ik een boogje mooier vind het is een supermooie fjord trouwens!
Ik vind die fjorden met die korte rechtopstaande manen gewoon ronduit afschuwelijk. Het word als 'normaal' gezien, maar eigenlijk hoort 't helemaal niet (heb je ooit een wild paard met kort geknipte manen gezien? ) en wat een onzin, over dat warm zijn in de zomer. Hoe zit het dan met de vliegen? Kan een fjord met zo'n korte manen niet wegschudden! Nee echt lang is zóoooveel mooier, vooral bij fjorden vind ik dat mooi door die kleuren!
Ik zou er niet eens over twijfelen...lang laten! Wilde dat het bij die van mij zo snel groeide maar ik spaar het al anderhalf jaar en het begint nu eindelijk wat lengte te krijgen...
lang! of halflang ook mooi maar niet kort. als je een merrie heb: manen klang laten vlechtjes haar nat laten drogen en dan eruit en dan mooi nageefelijk laten lopen! wauw!