Mijn nieuwe powny!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:06

jammer voor de pony dan :(:)
vooral omdat je zelf typte dat hij er altijd zou blijven

Citaat:
_Aurora_, Nee dit is een maatje er bij voor het leven! Als ik hier niet meer op kan rijden... Dan zoek ik een meisje wat er op kan hobbelen =)

iilovemc

Re: Mijn nieuwe powny!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:08

Vind het een beetje triest dat hij na 20 dagen alweer weg moet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:09

Dat kan oude eigenaren willen hem niet terug terwijl ik me heel erg bedrogen voel. Dus dan ga ik opzoek naar ene geod tehuis voor hem & hij hoeft niet morgen al weg te zijn ;) En ik wil hier verder geen gezeik over want heb hier echt verdriet van!

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:12

Pardon?
Je spreekt jezelf continue tegen.
Zoek alsjeblieft een goed huis voor deze pony en koop geen nieuwe

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:13

macholoverr schreef:
Omdat hij hier alleen maar geld kost & hij bij iemand anders nog jaren lang met plezier voor de kar kan lopen. Waarom doe ik het niet? Omdat ik geen menner ben & al een pony heb waar niks mee gedaan kan worden! Dus 1 pony met problemen is genoeg ;)

Ja maar dat kon je meschien toch ook wel bedenken voor je hem kocht?
Aan de andere kant vind ik het ook wel weer goed van je dat je hem verkoopt
hoop dat hij een thuis krijgt bij kindertjes die er nog jaren plezier van kunnen hebben of op een plekje komt waar hij nooit meer weg moet want ik denk dat dit een lieve pony is die iemands hart zal stelen :j

Er is niet veel mis met paarden verkopen hoor ik heb er ook een verkocht dat weet je natuurlijk al
maar heb er wel verdriet van gehad ookal hadden we geen klik het was toch mn kindje .. Maar probeer nou volgende keer als je er nog een ga kopen te kijken voor wat groters minimaal een D of een E pony daar kan je veel meer jaren plezier van hebben en op blijven rijden dan op zoon uk.
Je word ook ooit is groter en meschien zwaarder..

Jammer dat de meiden in dit topic gelijk hadden
maar meiden vind ook dat de ts een goede keuze voor de pony maakt meschien krijgt hij nu baasjes die er nog heel lang op passen dus dit is in het belang vd pony ±'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:16

Ik be gewoon bedrogen in mijn ogen & dat is ten kosten gegaan van paddy. Dit is even heel zwart wit hoe ik het zie... Maar er komt vast wel vanzelf iemand die hem een goed plekje kan aanbieden =)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:19

Ja maarja op wat voor manier vind je jezelf bedrogen?
Las in je advertentie dat hij weg gaat omdat hij ook onder het zadel het niet zo naar zn zin heeft bij jou
maarja dat kan natuurlijk komen doordat je hem in de weg zit omdat je te groot bent..
Dacht dat je hem zou aanhouden voor een klein ruitertje....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:21

Arme pony... door dit soort dingen krijg je dus pony's met trauma's en verlatingsangst. Je hebt hem nog geen maand en hij moet weer weg... Arm arm dier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:23

Hou je mond, ik laat dit topic sluiten!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:24

macholoverr schreef:
Hou je mond, ik laat dit topic sluiten!

:wow:

iilovemc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:25

Iemand kan hier niet zo goed tegen de waarheid geloof ik..

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:26

Stond er net niet bek?????of word ik nu gek.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:26

Hoeveel pony's zullen er nog volgen... Hopelijk vind Paddy een baasje dat wel om hem geeft.

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:27

amen.

Het is inderdaad sonde van de pony , misschien had je met de oude eigenaar af moeten spreken om hem eerst op proef te nemen ipv metteen kopen? Succes met het verkopen van de pony , denk goed na als je hem verkoopt of hij daar wel de rest ( iniedergeval heel lang ) van zijn leven kan staan , maar 20 dagen en dan een pony verkopen , pff...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:27

Zeker wel maar dit is bot & dit is waarom ik een hekel heb aan bokt, er word geroddelt iedereen gelooft het je krijgt een naam & mensen gaan je kei hard afkraken want dat is normaal op bokt! Maar dat is alles behalfe menselijk! Juliie weten nog maar de helft waarom ik heb weg doe. Maar het tiopic word so snel mogelijk gesloten dus liever niet meer reageren & anders via PB

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:28

er stond idd hou je bek dat quote ik ook maar verdween ?

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:30

macholoverr schreef:
Zeker wel maar dit is bot & dit is waarom ik een hekel heb aan bokt, er word geroddelt iedereen gelooft het je krijgt een naam & mensen gaan je kei hard afkraken want dat is normaal op bokt! Maar dat is alles behalfe menselijk! Juliie weten nog maar de helft waarom ik heb weg doe. Maar het tiopic word so snel mogelijk gesloten dus liever niet meer reageren & anders via PB

Ja , maar leg dan is uit waarom je de pony helemaal we doet? Na 20 dagen kan je niet zo 1 2 3 vertellen of een pony ''gelukkig '' is , zo'n dier heeft een 1 nodig om aan zijn huidige plek te wennen , en kwa rijden natuurlijk ook .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:31

Nee doe ik niet meer op bokt want ik stop met bokt dit was de druppel ;)

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:32

Macholover ik denk dat je het jezelf aandoet, je opend een topic met je nieuwe aanwinst, en dat hij voor altijd blijft en dan moet hij na nog geen maand weer weg, ja dan krijg je terecht opmerkingen.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:32

Jeetjee. mijn ouders zouden me wat anders zeggen.
Arm dier moet na 20 dagen alweer weg! Tjee..
Meid wat doe je dat dier aan! Heb je niet proefgereden? Of heb je hem meteen gezien en gekocht!
Dit had je makkelijk kunnen voorkomen! Arm beestje sorry!

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:33

Meid, je kan een hekel hebben aan bokt maar je doet het zelf hoor. Ik heb er niets mee te maken dat je om de haverklap ponies verkoopt terwijl je zegt dat ze noooooit meer weg gaan...

Tyrzavm

noudy schreef:
Macholover ik denk dat je het jezelf aandoet, je opend een topic met je nieuwe aanwinst, en dat hij voor altijd blijft en dan moet hij na nog geen maand weer weg, ja dan krijg je terecht opmerkingen.

Precies , leg dan volgens jou het kant van 't verhaal uit , waarom doe je dat beest na 20 dagen al weg ?!

Anoniem

macholoverr schreef:

koetjeboe

jee jee jee meisje meisje, maak je er zo niet een beetje een rommelje van.
Wat is nou de reden dat je hem weg doet.
Omdat je in ziet dat hij te klein is.
En waarom ben je bedrogen of voel je je bedrogen.
Wat is er dat je je bedrogen voelt.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:34

Deze pony gaat weg omdat deze pony pijn in de rug heeft! en ik ben er niet bij geweest maar ik weet wél dat dit niet van de een op andere dag is gekomen.De pony ging er voorheen al vandoor,en waarom denk je? juist omdat het beestje pijn heeft! Deze pony moet nooit meer bereden worden maar lekker voor een karretje lopen.En ik vind dat de TS gelijk heeft dat ze hem verkoopt.Ik weet dat ze het heel erg vind dat hij weer weg moet en dat ze het meent.Ondanks dat ik het niet altijd eens ben met TS ben ik het dit keer wél met haar eens.