vooral omdat je zelf typte dat hij er altijd zou blijven
Citaat:_Aurora_, Nee dit is een maatje er bij voor het leven! Als ik hier niet meer op kan rijden... Dan zoek ik een meisje wat er op kan hobbelen =)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
macholoverr schreef:Omdat hij hier alleen maar geld kost & hij bij iemand anders nog jaren lang met plezier voor de kar kan lopen. Waarom doe ik het niet? Omdat ik geen menner ben & al een pony heb waar niks mee gedaan kan worden! Dus 1 pony met problemen is genoeg
macholoverr schreef:Zeker wel maar dit is bot & dit is waarom ik een hekel heb aan bokt, er word geroddelt iedereen gelooft het je krijgt een naam & mensen gaan je kei hard afkraken want dat is normaal op bokt! Maar dat is alles behalfe menselijk! Juliie weten nog maar de helft waarom ik heb weg doe. Maar het tiopic word so snel mogelijk gesloten dus liever niet meer reageren & anders via PB
noudy schreef:Macholover ik denk dat je het jezelf aandoet, je opend een topic met je nieuwe aanwinst, en dat hij voor altijd blijft en dan moet hij na nog geen maand weer weg, ja dan krijg je terecht opmerkingen.
macholoverr schreef:Zeker wel maar dit is bot & dit is waarom ik een hekel heb aan bokt, er word geroddelt iedereen gelooft het je krijgt een naam & mensen gaan je kei hard afkraken want dat is normaal op bokt! Maar dat is alles behalfe menselijk! Juliie weten nog maar de helft waarom ik heb weg doe. Maar het tiopic word so snel mogelijk gesloten dus liever niet meer reageren & anders via PB