Prachtig gezicht ook met dat kleine meisje op zo'n groot paard! TOP!
kimmie261
Geplaatst: 21-06-12 12:05
maar ik heb net geleerd dat ik er niet trots op moet zijn kom erachter dat ik de afgelopen 2 jaar amper los foto's meer gemaakt heb van hem,dit is een stand foto uit 2008
ow enne maes is maar een ukkie hoor net 1.60m alleen het meisje is heel klein daardoor lijkt maestro veel groter als dat hij is
Hoort onze Jitske er ook bij? ( noem haar ook wel eens spekkie haha ) Zo was ze bij de vorige stal... we zijn naar een andere stal gegaan omdat deze ermee ophield, ze heeft toen een terugval gehad ( door te weinig ruwvoer, waar wij geen erg in hadden omdat de baas voerde, is nu in orde nu gaat het weer goed ) hier staan we al een tijd op de nieuwe stal, t gaat nu weer goed we gaan nu weer beginnen met wedstrijden.
Mooi paar zeg! En wat staan jou paard op een mooi gebied! (spiekte even in je profiel.)
Lara_Silver
Geplaatst: 21-06-12 15:15
michelle___ schreef:
Mooi paar zeg! En wat staan jou paard op een mooi gebied! (spiekte even in je profiel.)
Bedankt! Daar stond hij idd in het begin toen ik naar Zwitserland ben verhuist. Nu ben ik zo'n 30 minuten verderop verhuist en hij meegegaan en staat dus op een andere stal, minder mooi maar gelukkig ook hele grote weilanden. Maar ik vind de foto geweldig!