Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xchanel01 schreef:Nee,ik hoorde het op school van een meisje want die zag hem op marktplaats staan dus ik kijken en was het dus waar,toen heb ik die vrouw gemaild en die heeft het verklaard en toen zouden wij hem kopen maar we konden geen land vinden dus het was te laat.zou ik zeker doen, het kleine beetje daar kan je vast wat mee, wist je dat ie verkocht zou worden of was ie opeens zomaar weg?
sleepingrose schreef:OUD verzorgpaardje hij is verkocht,maar is was en ben er wel trots opmooie haflinger hoor![]()
wees trots op je verzorgpaardje
Wendyoost schreef:Bedankthele mooie pony! heeft ook mooie volle voorpluk en een prachtig koppie... ik vind dit de mooiste haflinger die ik ooit heb gezien!!!
casanova schreef:Hoe weet jij dat,dat stond er een paar berichtjes naar boven.deze haf heeft toch te koop gestaan(of nog)??
xchanel01 schreef:Nee ik heb nog geen antwoord ik zal haar vanmiddag weer mailen.jaa, dat zegt ze paar berichtjes omhoog, ben je al wat te weten gekomen?
hilly200 schreef:Ik heb Nobbie terugevond via bokt,hij ziet er supper uitxchanel01 schreef:Nee ik heb nog geen antwoord ik zal haar vanmiddag weer mailen.jaa, dat zegt ze paar berichtjes omhoog, ben je al wat te weten gekomen?