Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

:P)
je moet snel weer mee hoor!!>
!
!
_Anneke_ schreef:ik wist niet dat kort houden aan de lijn zo slecht voor je paard is. maar heet kort zit ze (naar mijn mening) niet. ik heb haar meestal ook wel langer, maar ze liep ook wel een beetje te trekken en dan hebn ik haar liever iets korter zodat ik haar nog bij me kan houden, dan dat ze heel lang zit en ze een keer een harde ruk heeft en ik ben haar kwijt. maar bedankt voor je commentaar
en ik ga cker snel weer mee naar semmie!! hestejente schreef:_Anneke_ schreef:ik wist niet dat kort houden aan de lijn zo slecht voor je paard is. maar heet kort zit ze (naar mijn mening) niet. ik heb haar meestal ook wel langer, maar ze liep ook wel een beetje te trekken en dan hebn ik haar liever iets korter zodat ik haar nog bij me kan houden, dan dat ze heel lang zit en ze een keer een harde ruk heeft en ik ben haar kwijt. maar bedankt voor je commentaar
Misschien juist omdat ze vindt dat ze meer ruimte nodig heeft? Op de volte lopen is een zware belasting voor een jong paard en hoe groter de volte hoe makkelijker het voor haar is. Succes met Semmie!
_Anneke_ schreef:hestejente schreef:
Misschien juist omdat ze vindt dat ze meer ruimte nodig heeft? Op de volte lopen is een zware belasting voor een jong paard en hoe groter de volte hoe makkelijker het voor haar is. Succes met Semmie!
meer omdat ze het nog niet helemaal snapte. maar bedankt voor de tip, ik vanaf nu altijd lang
NiG_Tolan schreef:Leuk

)mAnDyXX schreef:Het is niet erg als je het een klein poosje doet vooral niet als hij niet wilt luisteren om bijv. terug te gaan naar draf of stap enz. ik weet niet wat ze hier deed maar misschien had ze er wel een bedoeling voor
Desperado_ schreef:wat heb jij een mooie rijbroek
(heb k ook)
leuk paardje hoor!