Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
happyfever schreef:Houden jullie een paard tegen met een bit? Dan ben je slecht bezig!
D'r is niets mis met een bitje. florrtje schreef:Sisco4life schreef:mooie foto's en vooral toffe manier van rijden!
Weet het niet zeker maar geloof dat je 3in1 beschermers verkeerd om zitten. Het klitteband lijkt aan de binnenkant te zitten nl
neen hoor, plakkers moeten van binnen naar buiten![]()
BlazingBoots schreef:Ben een groot voorstander van hoe jullie rijden (ik ga zelf ook zoveel mogelijk die kant op).
Maar dat galopperen op het harde (met ijzers) vind ik echt niet kunnen....
Het dreunt erg door en is glad op het moment.
Als je perongeluk aangalopeerd kan je toch ook meteen je paard weer terugnemen?
hittepit_12 schreef:lekkere vergelijking! jij op de rug van een paard en je vriendin met een zakmes!Dat slaat nergens op.
Dat jij zo rijdt is je eigen keus,maar bokt is een openbaar forum waarop mensen kunnen reageren en dat doen ze!!Niet iedereen is positief,maar daar kan je alleen maar van leren,fijn dat je zoveel vertrouwen hebt in het paard maar 1 ding staat vast het blijven vluchtdieren en er kan altijd wat gebeuren !!!!
BlazingBoots ik snap het ook niet!
Chiqa schreef:Florrtje, ik had je andere foto's ook bewonderd in dat andere topic, ik denk
gewoon dat jij een echt paardenmeisje bent, geboren en getogen op de rug van een paar dben jij één, jij heb een gave.
Ik zou het never nooit doen omdat ik dit vertrouwen mis, maar denk dat we jou wel het vertrouwen kunnen geven dat jij weet wat je doet.....Althans....dat gevoel heb ik heel sterk bij je foto's.
En wat anderen zeggen? Zal grotendeels ongerustheid zijn, maar ook mss wel jalouzie, want je heb een bijzondere gave.
Vraagje heb je wel eens een ongeval gehad met een van je paarden?
Citaat:Plakkers moeten van buiten naar binnen altijd naar achter wijzen!
maar goed hoe jij het wil ik vind het primaa..
Bastiaantje schreef:Volgens mij is het ook puur afhankelijk van hoe een paard afgericht is wat de beste manier is om hem te rijden. Als een paard zo op de neckrope goed afgericht is en dat idee krijg ik toch wel heel sterk bij de paardjes van Muiske, dan zijn ze op die manier net zo goed te remmen als een paard die altijd met een bit gereden wordt. Ik denk niet dat het er veiliger op wordt om een paard die niet of nauwelijks gewend is aan een bit een bit in te hangen en te denken dat je hem vervolgens beter kan remmen. Dat is echt afhankelijk van de africhting van het paard.
Verder vind ik dit de meest paardvriendelijke manier om met een paard om te gaan. Zonder dwang, zonder veel poespas, volgens mij is daar allemaal niks op aan te merken.

Chiqa schreef:Florrtje, ik had je andere foto's ook bewonderd in dat andere topic, ik denk
gewoon dat jij een echt paardenmeisje bent, geboren en getogen op de rug van een paar dben jij één, jij heb een gave.
Ik zou het never nooit doen omdat ik dit vertrouwen mis, maar denk dat we jou wel het vertrouwen kunnen geven dat jij weet wat je doet.....Althans....dat gevoel heb ik heel sterk bij je foto's.
En wat anderen zeggen? Zal grotendeels ongerustheid zijn, maar ook mss wel jalouzie, want je heb een bijzondere gave.
Vraagje heb je wel eens een ongeval gehad met een van je paarden?

Moniek schreef:ik meld alleen even ook met een link dat je de boots andersom moet doen,ik of ja mijn paard natuurlijk gebruikt ze dagelijks.
hier een link
http://www.westernstore.nl/index.php?ta ... ct_id=1585

lijkt me echt ontzettend gaaf om zo te kunnen paardrijden 
TOPPIE (ben jaloers hoor
)
GA ZO DOOR
BlazingBoots schreef:@ Florrtje: leg de titel eens uit...ik snap hem nog steeds niet...
(vroeg het gister ook)
maar een zeer lief louke oor) olala schreef:foto's enz zijn erg leuk![]()
maar ik vind dat je er erg om zoekt hoor :
op beton draven, en dan nog op straat met een neckrope ! ( elke pony kan verschiete!!!)
en zonder cap !! ik vind het erg gevaarlijk...
t's net of je de film spirit ofzo wil gaan nadoen :s

BlazingBoots schreef:Het zal wel gedeeltelijk vlaams zijn ofzo want ik begrijp er nog maar de helft van....