Shetlander Deesy ITP!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vinden jullie van Deesy

Schattig
6 (27%)
Lief
7 (31%)
Mooi
2 (9%)
Saai
1 (4%)
Lelijk
6 (27%)

Totaal aantal stemmen: 22

Calanddra

Re: Shetlander Deesy ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 16:03

deesy52 schreef:
ik weet wel dat ik te groot ben en ik rij er ook nit op

Maar je krijgt wel misschien een shetlander waar je op gaat rijden? Yeah right...

nogal triest

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 16:09

NEEM MIJN WOORDEN TRUG!
Laatst bijgewerkt door L_Rivaldo op 20-12-07 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 16:10

L_Rivaldo schreef:
Dat iemand te lang is heeft niets te maken met wat het paardje echt belemmerd, het is meer de gewicht van de persoon die erop zit. Met lange benen eronderuit ziet er niet zo netjes uit, als je gewicht maar in orde is.

Uhhmm...pardon??? Als je te lang bent kun je een pony wel degelijk in de weg zitten Nors opkijken Als je een opmerking maakt, zorg dan wel dat je wéét waar je het over hebt.

dena_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 16:16

Je bent echt echt veelste groot voor deze pony. En jij wil/krijgt een eigen shetlander waar je op gaat rijden?
Zoek een pony van je eigen formaat... Je zit deze pony alleen maar in de weg, spaar maar vast geld voor een da, zal je nodig hebben als je blijft rijden op deze pony.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 16:19

Na ik heb inderdaad die topic niet gelezen over die shet. Kan Hem namelijk niet vinden.
En heb deze discussie nog niet eerder gelezen had me antwoord al geplaatst voor ik alles had gelezen stom.. Heeft iemand miss die topic van die shet waar iets mee gebeurd is las daar iets over.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 19:36

te groot voor deze pony? welnee hoe komen jullie erbij Huilen van het lachen
zoek gewoon een maatje die wel bij je past!

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 20:15

Bij haar past geen enkel paardje ! Ik hoop voor alle paarden dat zij er de eigenaar niet van wordt !!!! Je gaat nog niet een verantwoord met een shetlander om laat staan op een groter paard Boos! Als je zo met shetten omgaat, dan vind ik dat je niet eens zou mogen paardrijden !
Ik zou niet graag die shetlander zijn hoor, jij wel ?
Denk toch eens aan die beestjes ook en niet enkel en alleen aan jezelf !!!! Stoom uit je oren egoistisch kind dat je bent !
Ik reed ook hééél graag op shetlanders maar heb maar la te goed beseft dat je daar niet meer moet op gaan kruipen als je te groot bent !
Weet je eigenlijk wel wat je dat beestje aandoet? Zo te zien niet Boos! Niet goed bezig zenne !!!
Ik hoop dat je gauw beseft waar mee je bezig bent ! Dat beestje ziet ontzettend veel af !!! Stoom uit je oren

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 20:21

Ik vind dit zoo raar! Eerst zeggen dat je er meteen mee op buitenrit mocht en alles en nu heb je er ineens nooit op gereren Verward

Magali_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 20:34

Dit kan gewoon echt niet meer hoor !
Je kan bijna meelopen met de pony.
Wat is er leuk aan paardrijden als het op deze manier moet gebeuren ?
Je kan zoveel leuke dingen met een pony doen behalve rijden (VD,longeren,...).

Lauss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 22:26

meisje, waarom heb je uberhoud een verzorgpony als je niet eens weeet hoe je er mee om moet gaan? hallo dat ziet er echt niet gezond uit hoor. dat beest krijgt dalijk vette rugklachten en daar ben jij dan de oorzaaak van!

doe normaal en zoek een grotere verzorgpony ofzo. al denk ik eigenlijk als ik eerlijk moet zijn dat je maar beter helemaal niks meer met paarden te maken moet hebben als jij denkt dat je niet te groot bent en hier nog lekker op kunt rijden!

je kunt genoeg andere dingen met een shetje doen, wat ookal veel eerder in het topic genoemd is. waarom doe je zo eigenwijs (nouja eigenwijs ik vind het gewoon superstom) en ga je gewoon onschuldig zeggen dat je nog makkelijk op die pony past. ik gun jou geen een pony! ik hoop dat de pony die je krijgt, nadat een halfjaartje bij jou is geweest nog normaal kan lopen man. gekk....

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 23:48

Idd ik ga akkoord: STOP met paardrijden, want je kunt je verstand toch maar op nul zetten, als je verstand hebt tenminste volgens mij niet!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:08

Ik hoop dat dit meisje ooit verstand krijgt, ik hoop dat deze pony ooit een gezonde eigenaar krijgt, ik hoop dat dit NU stopt en dat er niet nog meer mensen zijn met zulke walnoothersens.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:32

Slotje voor overleg.

Dit topic zal wel gewoon dicht blijven. Posten zo als in dit topic is gebeurd is NIET de bedoeling. Sla de Bokt regels er nog eens op na.