Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LADPR schreef:Nogmaals mijn vraag waarom moet je perse op die pony rijden
deesy52 schreef:Shetlanders zijn heel sterk dus het kan makkelijk, jullie moeten gewoon niet zo zeuren..
EliseXJoelle schreef:@Ninx
lekker aardig ben jij!
Net als of ik echt alles verkeerd doe, ik ga 2x per week naar die pony en rij dan max. 1x per week!
in de les rij k op een e-pony nivo L1/L2 en we stijgen iedere les. Ik ben me ouders proberen zo ver te krijgen om die te mogen hebben, maar me ma wil nog steeds geen paard.
Ninx schreef:EliseXJoelle schreef:@Ninx
lekker aardig ben jij!
Net als of ik echt alles verkeerd doe, ik ga 2x per week naar die pony en rij dan max. 1x per week!
in de les rij k op een e-pony nivo L1/L2 en we stijgen iedere les. Ik ben me ouders proberen zo ver te krijgen om die te mogen hebben, maar me ma wil nog steeds geen paard.
Ik heb geprobeerd, net als alle anderen hier om op een redelijke manier alles uit te leggen. Vrijwel iedereen had na zoveel informatie echt wel eventjes getwijfeld aan zichzelf: "moet ik er wel mee doorgaan als er zoveel mensen zijn die zeggen dat dit ongezond is voor Snowy?".
Je luistert eigenlijk niet echt, en je wilt liever ook niet begrijpen dat het ernstig is. Want wanneer je dat tot je door zou laten dringen zou je best wel schrikken en moeten stoppen met rijden op Snowy. En dat wil je niet.
Je rijdt de pony liever stuk (het hoeft maar 1x verkeerd te gaan, dus die ene x pw zegt mij niks) dan dat je je eigen lolletje opgeeft.
Ik begrijp dat je veel jonger bent dan ik. Daarom heb ik je het ook subtiel en goed proberen uit te leggen.
Maar niets komt aan, je bent niet eens bereid erover na te denken of te overwegen voorlopig met rijden te stoppen.
Dan is de discussie wat mij betreft afgelopen.
Plaats voortaan aub niet meer van dit soort foto's, je weet wat 95% van de mensen ervan vind en dat het schadelijk is.
Ik ben uitgepraat.
ps: lees de links van Niisj!
LADPR schreef:Ik heb nog nooit negatief commentaar gekregne over rijfoto's van mijn shetten hoor. Zo zijn er een heleboel. Hier geven ook een hoop mensen die er verstand van hebben adviezen
sabrina85 schreef:Dus omdat de eigenaren het willen, doe jij dat maar!
Pure dierenmishandeling wat jij doet!!!
Zulke mensen als jij moeten aangepakt worden, dit kan gewoon niet!!!!!!!!!!!
Walgelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sappos schreef:LAAT DIE ARME PONY MET RUST
waarom blijft iedereen toch steeds op te kleine pony's stappen?
hoe groot is het blad voor je kop?!!!