Ik vind je wel wat groot, maar Shetten zijn niet van suiker, en ik denk dat je niet veel weegt, dus voor 1 x in de 2 weken kan het wel hoor

Wel hele leuke pony's
Ik val op vos. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik val op vos.
Maar ook je lengte..
lindaXpinda schreef:ik vind t niet kunnen

En die offtopic reacties mogen ook niet dus waarom reageer jij offtopic? Dat doe jij toch ook? Waarom zou ellis dan niet nog een keer mogen zeggen dat ze haar te lang vind.Somebitch schreef:Ik zie het anders nergens in de regels staanEn die offtopic reacties mogen ook niet dus waarom reageer jij offtopic? Dat doe jij toch ook? Waarom zou ellis dan niet nog een keer mogen zeggen dat ze haar te lang vind.
Ieder zijn eigen mening.. En ja ik ben nu ook offtopic dit was mijn enigste reactie hier nog op.

Meliaforever schreef:Ik vind je ook te lang, misschien niet te zwaar.
Maar zeker wél te groot.
Je beugels zijn ook te kort, als je ze wat langer had kan je haast meelopen.
Cap vind ik zeer onveilig, zeker voor dat kleinere meisje.
Verder zou ik er ook niet meer op gaan rijden.
Het blijft een beest ookal is het niet van suiker
Ga lekker verder met wandelen, voor de kar? of lekker andere dingen doen dan rijden.
Dit was dus mijn mening.
Somebitch schreef:Ik zie het anders nergens in de regels staanEn die offtopic reacties mogen ook niet dus waarom reageer jij offtopic? Dat doe jij toch ook? Waarom zou ellis dan niet nog een keer mogen zeggen dat ze haar te lang vind.
Ieder zijn eigen mening.. En ja ik ben nu ook offtopic dit was mijn enigste reactie hier nog op.
Citaat:Richtlijnen:
Mocht je een negatieve reactie willen plaatsen, denk dan goed aan je verwoording van die reactie. Op internet kunnen reacties heel verkeerd opgevat worden.
Het heeft geen zin om een opmerking die al meerdere keren is geplaatst, nog eens te herhalen.
Snap er niks meer van maar oke