Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Revanches schreef:Ik vind het beeld eruit zien alsof de grote amazone het kleine beestje finaal over zn tempo jaagt...
Een beetje jammer!
wendy1 schreef:Revanches schreef:Ik vind het beeld eruit zien alsof de grote amazone het kleine beestje finaal over zn tempo jaagt...
Een beetje jammer!
Ik ken deze super pony,en je ziet het verkeerd!
Het beestje bepaald TEVEEL zijn eigen tempo!
Knap hoor dat iedereen zo leuk en goed kan oordelen vanaf een foto,als er maar iets kleins op komt te staan,en er zit iemand op met lange benen is het zielig!
Pfffffffffffff get a life!
Showpony schreef:mja sorry Wendy, maar het blijft een fijt dat het meisje wat er nu opzit (op de foto) te groot is. ze komt met haar voeten notabene bij zijn knieen!! Ja gek he dat dat gezien wordt!
Maar goed aangezien dit blijkbaar incidenteel gebeurd dat zij op de pony rijd heb k daar in eerste instantie niet op gereageerd, van een keertje zal hij niet dood gaan.
Ik vond jouw reactie echter vrij opvallend:"Knap hoor dat iedereen zo leuk en goed kan oordelen vanaf een foto,als er maar iets kleins op komt te staan,en er zit iemand op met lange benen is het zielig!"
van een foto kun je misschien niet opmaken of iemand het beestje over zijn tempo rijd, maar je moet wel heel achterlijk zijn wil je niet zien dat de amazone veel en veel te groot voor hem is en het zadel veel en veel te ver naar voren ligt en ook nog eens achterover kantelt!!
Jammer, want het is een hele leuke pony om te zien.
Het was een veel leuker plaatje geweest en had zeer waarschijnlijk veel meer positief comentaar opgeleverd als hij op de foto gezet was voor een leuk karretje of met een klein schattig jongetje of meisje (met een goed liggend/passsend zadel) op zijn rug.
conclusie: een lief leuk klein schattig ponytje met een te grote amazone en een niet correct liggend zadel, dat vind ik best wel zielig ja.
_soraja_ schreef:ik ken die pony goed want mijn zus rijd daar nu op en een kleinere ruiter is geen optie want dat hebben we algeprobeert daar gaat hij mee aan de haal en dat het zadel niet past was ook al bekend daar is lesly ook almee bezig maar heeft nog niks geschiktst gevonden

maar wat bijna iedereen hier zegt: de amazone is echt veels te groot. ik zallicht volgens sommige het wel weer verkeerd hebben maar ik moest het toch echt even zeggen. ze kan bijna meelopen joh. Als die niet snel genoeg gaat moet ze even der beugels uitdoen dan heeft dat beestje 6 benen loopt een stuk sneller hoor
sorry maar moest ik even zeggen. verder vind ik het een leuke pony maar voor een kleinere ruiter/amazone. ik weet dat al gezegd is dat dat geen optie is en dat dit eenmalig was ofzo maar toch. hij gaat er niet dood aan dat weet ik maarja... 
wendy1 schreef:Maargoed dat zal wel aan mij liggen dan,tenslotte staan de beste stuurlui aan wal....

Showpony schreef:wendy1 schreef:Maargoed dat zal wel aan mij liggen dan,tenslotte staan de beste stuurlui aan wal....
hehe sorry hoor, maar mijn pony hoeft niet met te zware/grote ruiter rond te sjouwen en ten tweede loopt ze niet met een slecht passend zadel. Zou ik geen goed passend zadel kunnen vinden dan zijn er genoeg alternatieven voor (denk aan tijdelijk gebruik van boomloos of gewoon zonder zadel).
lijkt me idd verstandig als je er verder geen woorden aan vuil maakt...
wendy1 schreef:Misschien dat eigenaar van de pony aant uitproberen is welk zedel er goed ligt?

karoliena schreef:wendy1 schreef:Misschien dat eigenaar van de pony aant uitproberen is welk zedel er goed ligt?
Dta doe je niet door er maar mee te gaan rijden terwijl een leek nog ziet dat het zadel neit ligt zoals het hoort. Dus dta is echt geen excuus
wendy1 schreef:Misschien dat eigenaar van de pony aant uitproberen is welk zedel er goed ligt?![]()
En dat jou pony niet met een grote zware ruiter hoeft rond te lopen is dan heel erg mooi,maar waar zie jij staan dat deze ruiter te zwaar is?zie je de pony op zijn knietjes lopen dan?
Ten 2e als er 1 keer iets word gezegd over een grote ruiter en een slecht passend zadel zal het best wel begrepen worden,moet het dan 20 keer gezegd worden![]()
Beetje rare beredenering trouwens..een paard moet op zijn knieen gaan lopen wil je zien of de ruiter te zwaar is. haha ja goed argument, daar ga je het wel mee redden ja..
maar wel een schatig pony,, ik ga er niet over zeuren. dat had je zeker al zelf lang door
CtjeLief schreef:waarom beugels?? je kan met je benen remmen!!
het ziet er niet uit qua combi, maar het is een leuke pony