Kleine actiemonster in muizenpakje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xElienx

Re: Kleine actiemonster in muizenpakje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 14:36

wat een mooie pony zeg! bewegen kan hij ook!!!

Malou_Fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 14:40

wouw wat kan die lopen zeg !
heel leuk ponytje Haha!
ruiter wat te groot maar ik lees dat ze maar een enkele keer op hem rijdt dus geen probleem!
heel leuk ponytje en nogmaals die gangen Wow!

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 14:41

Leuke pony hoor! En zo te zien heeft hij het reuze naar zijn zin!

_soraja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 19:10

ik ken die pony goed want mijn zus rijd daar nu op en een kleinere ruiter is geen optie want dat hebben we algeprobeert daar gaat hij mee aan de haal en dat het zadel niet past was ook al bekend daar is lesly ook almee bezig maar heeft nog niks geschiktst gevonden

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:58

Revanches schreef:
Ik vind het beeld eruit zien alsof de grote amazone het kleine beestje finaal over zn tempo jaagt...
Een beetje jammer!

Ik ken deze super pony,en je ziet het verkeerd!
Het beestje bepaald TEVEEL zijn eigen tempo!

Knap hoor dat iedereen zo leuk en goed kan oordelen vanaf een foto,als er maar iets kleins op komt te staan,en er zit iemand op met lange benen is het zielig!

Pfffffffffffff get a life!

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:18

mja sorry Wendy, maar het blijft een fijt dat het meisje wat er nu opzit (op de foto) te groot is. ze komt met haar voeten notabene bij zijn knieen!! Ja gek he dat dat gezien wordt!
Maar goed aangezien dit blijkbaar incidenteel gebeurd dat zij op de pony rijd heb k daar in eerste instantie niet op gereageerd, van een keertje zal hij niet dood gaan.

Ik vond jouw reactie echter vrij opvallend:"Knap hoor dat iedereen zo leuk en goed kan oordelen vanaf een foto,als er maar iets kleins op komt te staan,en er zit iemand op met lange benen is het zielig!"

van een foto kun je misschien niet opmaken of iemand het beestje over zijn tempo rijd, maar je moet wel heel achterlijk zijn wil je niet zien dat de amazone veel en veel te groot voor hem is en het zadel veel en veel te ver naar voren ligt en ook nog eens achterover kantelt!!
Jammer, want het is een hele leuke pony om te zien.
Het was een veel leuker plaatje geweest en had zeer waarschijnlijk veel meer positief comentaar opgeleverd als hij op de foto gezet was voor een leuk karretje of met een klein schattig jongetje of meisje (met een goed liggend/passsend zadel) op zijn rug.

conclusie: een lief leuk klein schattig ponytje met een te grote amazone en een niet correct liggend zadel, dat vind ik best wel zielig ja.

kiss_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 10:35

wendy1 schreef:
Revanches schreef:
Ik vind het beeld eruit zien alsof de grote amazone het kleine beestje finaal over zn tempo jaagt...
Een beetje jammer!

Ik ken deze super pony,en je ziet het verkeerd!
Het beestje bepaald TEVEEL zijn eigen tempo!

Knap hoor dat iedereen zo leuk en goed kan oordelen vanaf een foto,als er maar iets kleins op komt te staan,en er zit iemand op met lange benen is het zielig!
Pfffffffffffff get a life!

Je reageert wel heeel ráar hé?

Leuke pony.
Ruiter is te groot, Omdat daar alte veel opgereageerd is zal ik me maar stil houden,

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 12:12

Showpony schreef:
mja sorry Wendy, maar het blijft een fijt dat het meisje wat er nu opzit (op de foto) te groot is. ze komt met haar voeten notabene bij zijn knieen!! Ja gek he dat dat gezien wordt!
Maar goed aangezien dit blijkbaar incidenteel gebeurd dat zij op de pony rijd heb k daar in eerste instantie niet op gereageerd, van een keertje zal hij niet dood gaan.

Ik vond jouw reactie echter vrij opvallend:"Knap hoor dat iedereen zo leuk en goed kan oordelen vanaf een foto,als er maar iets kleins op komt te staan,en er zit iemand op met lange benen is het zielig!"

van een foto kun je misschien niet opmaken of iemand het beestje over zijn tempo rijd, maar je moet wel heel achterlijk zijn wil je niet zien dat de amazone veel en veel te groot voor hem is en het zadel veel en veel te ver naar voren ligt en ook nog eens achterover kantelt!!
Jammer, want het is een hele leuke pony om te zien.
Het was een veel leuker plaatje geweest en had zeer waarschijnlijk veel meer positief comentaar opgeleverd als hij op de foto gezet was voor een leuk karretje of met een klein schattig jongetje of meisje (met een goed liggend/passsend zadel) op zijn rug.

conclusie: een lief leuk klein schattig ponytje met een te grote amazone en een niet correct liggend zadel, dat vind ik best wel zielig ja.

AMEN
Afgod

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 12:25

_soraja_ schreef:
ik ken die pony goed want mijn zus rijd daar nu op en een kleinere ruiter is geen optie want dat hebben we algeprobeert daar gaat hij mee aan de haal en dat het zadel niet past was ook al bekend daar is lesly ook almee bezig maar heeft nog niks geschiktst gevonden

dit is dan ook weer niet waar want mijn zusje kan der ook op rijden Knipoog

maar wegens tijdgebrek kunnen wij niet zovaak langs bij lesley, zodra mijn zusje weer tijd heeft word hij gewoon weer door mijn zusje gereden

joyceenzira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 15:45

een leuke pony'tje en een leuke pumba song Haha! maar wat bijna iedereen hier zegt: de amazone is echt veels te groot. ik zallicht volgens sommige het wel weer verkeerd hebben maar ik moest het toch echt even zeggen. ze kan bijna meelopen joh. Als die niet snel genoeg gaat moet ze even der beugels uitdoen dan heeft dat beestje 6 benen loopt een stuk sneller hoor Bloos sorry maar moest ik even zeggen. verder vind ik het een leuke pony maar voor een kleinere ruiter/amazone. ik weet dat al gezegd is dat dat geen optie is en dat dit eenmalig was ofzo maar toch. hij gaat er niet dood aan dat weet ik maarja...

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 19:20

Prachtige pony die pumba! echt heel leuk ding.
Ik heb mijn mening over de lengte van de ruiter en het zadel maar ga deze hier niet neerzetten aangezien dit al vaker is gezegd.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 19:30

Leuke pony maar inderdaad erg jammer dat er op deze manier mee om gegaan word. Maar goed denk dat de TS nu wel snapt dat het echt not done is om ten eerste met dit zadel te rijden en ten tweede met zo'n grote ruiter

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:17

Een passend zadeltje word al heel lang naar gezocht,aangezien er op deze muis niet veel goed ligt is het uitproberen wat er goed ligt!

Mijn reaktie raar?vind ik niet als er 1 keer iets over gezegd is en er is al uitleg aan gegeven en er vullen dan nog 3 paginas met hetzelfde geleuter dan snap ik dat niet echt nee!

Maargoed dat zal wel aan mij liggen dan,tenslotte staan de beste stuurlui aan wal....

Gelukkig zijn er ook mensen die weten hoe het zit,en verder ga ik hier geen worden an vuil maken Doei, doei Doei, doei Doei, doei

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 09:58

wendy1 schreef:
Maargoed dat zal wel aan mij liggen dan,tenslotte staan de beste stuurlui aan wal....

hehe sorry hoor, maar mijn pony hoeft niet met te zware/grote ruiter rond te sjouwen en ten tweede loopt ze niet met een slecht passend zadel. Zou ik geen goed passend zadel kunnen vinden dan zijn er genoeg alternatieven voor (denk aan tijdelijk gebruik van boomloos of gewoon zonder zadel).

lijkt me idd verstandig als je er verder geen woorden aan vuil maakt... Clown

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:20

wendy1: als je een shetlanders zadeltje koopt die verstelbare kussen heeft past het altijd. Die heb ik zelf ook en past eprfect op beide pony's. ALs je geen passend zadel kan vinden hoor je gewoon niet te rijden punt uit.

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:48

Showpony schreef:
wendy1 schreef:

hehe sorry hoor, maar mijn pony hoeft niet met te zware/grote ruiter rond te sjouwen en ten tweede loopt ze niet met een slecht passend zadel. Zou ik geen goed passend zadel kunnen vinden dan zijn er genoeg alternatieven voor (denk aan tijdelijk gebruik van boomloos of gewoon zonder zadel).

lijkt me idd verstandig als je er verder geen woorden aan vuil maakt... Clown

Misschien dat eigenaar van de pony aant uitproberen is welk zedel er goed ligt? Clown

En dat jou pony niet met een grote zware ruiter hoeft rond te lopen is dan heel erg mooi,maar waar zie jij staan dat deze ruiter te zwaar is?zie je de pony op zijn knietjes lopen dan?

Ten 2e als er 1 keer iets word gezegd over een grote ruiter en een slecht passend zadel zal het best wel begrepen worden,moet het dan 20 keer gezegd worden Clown Clown

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:51

wendy1 schreef:
Misschien dat eigenaar van de pony aant uitproberen is welk zedel er goed ligt? Clown

Dta doe je niet door er maar mee te gaan rijden terwijl een leek nog ziet dat het zadel neit ligt zoals het hoort. Dus dta is echt geen excuus

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:53

karoliena schreef:
wendy1 schreef:

Dta doe je niet door er maar mee te gaan rijden terwijl een leek nog ziet dat het zadel neit ligt zoals het hoort. Dus dta is echt geen excuus

Misschien vind de eigenaresse het zadel wel goed liggen

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:59

Het ligt gewoon niet goed, als de eigenaresse dat wel vind dat word het tijd dat ze er iemand bij haalt die verstand van zadels heeft

animal_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:06

hey die pumba, onze snelle duivel, het zadeltje ligt idd niet echt lekker en teveel naar voren, maargoed om daar nou gelijk zo'n ophef over te maken, hij loop echt niet iedere dag met dit zadel, het is gewoon moeilijk om een passend zadeltje te vinden voor pumba, maar daar word voor gezorgt, en het ruitertje is te groot voor hem maar zeker niet te zwaar, en zij rijd ook niet dagelijks op hem, dusja ik snap de reakties, maar een beetje minder overdrijven mag wel

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:09

Dit zadel zorgt echt voor rugproblemen ook al word er maar af en toe mee gereden dus het is wel belangrijk. Passend zadel vinden is helemaal niet moeilijk kan er zo een aantal op noemen die passen.

animal_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:16

er word niet af en toe met dit zadeltje gereden, nogmaals dat dit zadeltje niet goed ligt, dat is een feit, maar ik denk dat de eigenaar dit nu onderhand wel weet

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:43

wendy1 schreef:

En dat jou pony niet met een grote zware ruiter hoeft rond te lopen is dan heel erg mooi,maar waar zie jij staan dat deze ruiter te zwaar is?zie je de pony op zijn knietjes lopen dan?

Ten 2e als er 1 keer iets word gezegd over een grote ruiter en een slecht passend zadel zal het best wel begrepen worden,moet het dan 20 keer gezegd worden Clown Clown

Iedere maloot kan zien dat ze te groot is voor de pony! Verder is uit wetenschappelijk onderzoek gebleken dat paarden en ponys veel minder gewicht kunnen dragen dan men dacht. Verder ging het mij voornamelijk om de combinatie te grote ruiter en slecht passend zadel.
Paarden hebben een hoge pijngrens dus hij zal niet zo snel op zijn knietjes gaan lopen Clown Beetje rare beredenering trouwens..een paard moet op zijn knieen gaan lopen wil je zien of de ruiter te zwaar is. haha ja goed argument, daar ga je het wel mee redden ja..
Dat het commentaar zo vaak herhaalt wordt komt 1: omdat veel mensen niet het hele topic lezen voor ze een reacte plaatsen, dat gebeurd zo`n beetje overal op bokt.
2: er wordt steeds weer op gereageerd door mensen als jij die toch maar weer elke keer in de verdediging schieten en de hele feedback blijkbaar maar niet willen snappen.
Trouwens ik dacht dat je niet meer zou reageren.. Cool

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:06

Ag ja je bent wel een beetje groot Tong uitsteken maar wel een schatig pony,, ik ga er niet over zeuren. dat had je zeker al zelf lang door Lachen

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:50

CtjeLief schreef:
waarom beugels?? je kan met je benen remmen!! Knipoog
het ziet er niet uit qua combi, maar het is een leuke pony Vork

Daar sluit ik mij helemaal bij aan..