shetties in the picture

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: shetties in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 21:29

Idd, ik heb niets tegen een gezonde discussie maar maak daar dan een apart topic over aan op YRT ofzo. Knipoog
Of stuur de TS een pbtje. Lachen

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 09:20

dankje..
volgens mij is het al 3 keer uitgelegd, maar ik hoop dat het nu begrepen word.. en dat er vanaf nu gewoon word gekeken naar de foto's en de pony's en niet naar mijn lengte,.. wil je daar nou echt heeel graag wat over kwijt, zie ik het wel in mijn inbox.

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 11:18

Ik vind het erg leuke pony's, en ik vind je ook niet te groot Haha!

Ave

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 18:17

Ik vind je wel te groot, maar als het écht, maar voor één keertje was .. Voor de rest zien ze er blij uit en het is een leuk duo! Lachen

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:49

dravergekkie schreef:
OMG ... hoe kun je die foto's dood leuk plaatsen hier..
als je te groot ben waarom rijd je dan nog en vooral gaan springen Verward springen is extra belastend voor je pony.
plus het feit dat volgens mij vrij kleine shet is en je dus op ze lendenen zit en je zo heel z'n rug verkloot.. en het doet ook nog is zeer voor de pony.
ga leuke andere dingen met hem doen er zijn zat dingen die je kan doen of ga er mee mennen maar niet dit Boos!
zonde toch als je zulke leuke pony's verkloot...

Doe nu eens rustig! dravergekkie! je flipt voor de zoveelste keer uit! als het maar zelden is kan het geen kwaat Lachen (al heb je gelijk). door de weinige keren gaat dat beestje helemaal niet doodvalen! En de ts weegt geen 70 kg!

groetjes lana

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:42

BijouCharlie schreef:
Wat is bokt toch weer heerlijk aan het zeuren.

even de facts:
-Ze is slank
-Ze rijd ze niet vaak
-Ze is te groot

Als je slank ben en je hebt een dunne reet, dan zit je echt niet snel op de lendenen. Ik heb ook een tijdje op een Shet gereden en dat kan best.

Buiten dat, shetten zijn hele sterke dieren.

En vertel mij eens: Als jij een leuke shet hebt, dan ga je daar toch ook wel eens op rijden? Ze geeft zelf aan dat ze er niet te vaak op rijd.

Ik vind het superleuke foto's!!!

Ja, ik heb 4 héle leuke shetlanders, maar ik rijd er nooit meer op. Waarom? Omdat ik simpelweg te groot bent, en het niet goed is voor de kleintjes er dan nog op te gaan zitten.
Omdat ze leuk zijn is het toch geen excuus om erop te rijden als je veélste groot bent Verward

shannenbelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:58

foto 1 is leuk

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 17:07

lana_te schreef:
dravergekkie schreef:
OMG ... hoe kun je die foto's dood leuk plaatsen hier..
als je te groot ben waarom rijd je dan nog en vooral gaan springen Verward springen is extra belastend voor je pony.
plus het feit dat volgens mij vrij kleine shet is en je dus op ze lendenen zit en je zo heel z'n rug verkloot.. en het doet ook nog is zeer voor de pony.
ga leuke andere dingen met hem doen er zijn zat dingen die je kan doen of ga er mee mennen maar niet dit Boos!
zonde toch als je zulke leuke pony's verkloot...

Doe nu eens rustig! dravergekkie! je flipt voor de zoveelste keer uit! als het maar zelden is kan het geen kwaat Lachen (al heb je gelijk). door de weinige keren gaat dat beestje helemaal niet doodvalen! En de ts weegt geen 70 kg!

groetjes lana

flip ik uit ? dan weet je meer als mij ... omdat ik toevallig ook in jou topic ooit is gereageerd heb moet ik maar flippen NEE ik geef mijn mening en een shet kan echt geen 70 kilo houden hoor..
dan istie al door z'n benen gezakt ben ik bang Sigaar
een shet houd 45/50 kilo een GROTE maat en als je te groot ben hinder je hem waardoor je hem dus als nog in de weg zit en dus ook last bezorgt.... theorieen die jullie kinders later mischien nog is door gaan krijgen en wat zal je er dan een spijt van hebben......

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:59

HOUD NOU EENS OP MET DAT GEZEIK!!!! HANDEL HET OVER DE PB AF!!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 19:28

Moderatoropmerking:
Dames, kunnen we het asjeblieft gezellig houden hier? Er kan op een normale manier gepraat worden en misschien is het beter om bepaalde dingen via pb te bespreken maar ook dat moet met respect kunnen. Laat een ander in zijn waarde. Lachen