Of stuur de TS een pbtje.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dravergekkie schreef:OMG ... hoe kun je die foto's dood leuk plaatsen hier..
als je te groot ben waarom rijd je dan nog en vooral gaan springenspringen is extra belastend voor je pony.
plus het feit dat volgens mij vrij kleine shet is en je dus op ze lendenen zit en je zo heel z'n rug verkloot.. en het doet ook nog is zeer voor de pony.
ga leuke andere dingen met hem doen er zijn zat dingen die je kan doen of ga er mee mennen maar niet dit
zonde toch als je zulke leuke pony's verkloot...
(al heb je gelijk). door de weinige keren gaat dat beestje helemaal niet doodvalen! En de ts weegt geen 70 kg!BijouCharlie schreef:Wat is bokt toch weer heerlijk aan het zeuren.
even de facts:
-Ze is slank
-Ze rijd ze niet vaak
-Ze is te groot
Als je slank ben en je hebt een dunne reet, dan zit je echt niet snel op de lendenen. Ik heb ook een tijdje op een Shet gereden en dat kan best.
Buiten dat, shetten zijn hele sterke dieren.
En vertel mij eens: Als jij een leuke shet hebt, dan ga je daar toch ook wel eens op rijden? Ze geeft zelf aan dat ze er niet te vaak op rijd.
Ik vind het superleuke foto's!!!
lana_te schreef:dravergekkie schreef:OMG ... hoe kun je die foto's dood leuk plaatsen hier..
als je te groot ben waarom rijd je dan nog en vooral gaan springenspringen is extra belastend voor je pony.
plus het feit dat volgens mij vrij kleine shet is en je dus op ze lendenen zit en je zo heel z'n rug verkloot.. en het doet ook nog is zeer voor de pony.
ga leuke andere dingen met hem doen er zijn zat dingen die je kan doen of ga er mee mennen maar niet dit
zonde toch als je zulke leuke pony's verkloot...
Doe nu eens rustig! dravergekkie! je flipt voor de zoveelste keer uit! als het maar zelden is kan het geen kwaat(al heb je gelijk). door de weinige keren gaat dat beestje helemaal niet doodvalen! En de ts weegt geen 70 kg!
groetjes lana