Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oscar schreef:Tuurlijk heeft iedereen weleens een sprintje getrokken, prima toch?
Maar ik vraag me nog steeds af wat dit topic op HAW te zoeken heeft. Rijtechnisch commentaar geven lijkt me een beetje lastig worden, wat moet je hier nou mee?
Oscar schreef:Tuurlijk heeft iedereen weleens een sprintje getrokken, prima toch?
Maar ik vraag me nog steeds af wat dit topic op HAW te zoeken heeft. Rijtechnisch commentaar geven lijkt me een beetje lastig worden, wat moet je hier nou mee?
stef schreef:miss_annetjj schreef:
amen
we zitten niet in de kerk....
PrinCessRomy schreef:god heilige boontjes, jullie hebben ook vast nooit jullie pony even op de rem getrokken nee nartuurlijk niet als hij in volle rengalop hem peert gaan we rustig achterover zitten en ontspannen tot hij vanzelf terug komt. juist ja.. *kuch*
PrinCessRomy schreef:god heilige boontjes, jullie hebben ook vast nooit jullie pony even op de rem getrokken nee nartuurlijk niet als hij in volle rengalop hem peert gaan we rustig achterover zitten en ontspannen tot hij vanzelf terug komt. juist ja.. *kuch*
friendly schreef:maar als ie nou eens flink op zn smoel glijd?
tessyke schreef:blokje schreef:Oke je wou comentaar.
* Wil je racen doe dat dan op een plek waar het kan niet in een bak waar je hem rond TREKT
als je in haar profiel kijkt zie je dat dat een enorm lang smal stuk is waar ze op rijd
SONY schreef:Hoe heb je,je been gebroken ?![]()
Kan me er wel wat bij voorstellen...
Dito schreef:PrinCessRomy schreef:god heilige boontjes, jullie hebben ook vast nooit jullie pony even op de rem getrokken nee nartuurlijk niet als hij in volle rengalop hem peert gaan we rustig achterover zitten en ontspannen tot hij vanzelf terug komt. juist ja.. *kuch*
Er is wel een erg klein verschil tussen een pony die er vandoor gaat, of een pony die je eerst zit op te jagen om dan full speed te laten vertrekken. klein verschil maar hoor.
Overigens, laat ik mijn paard ook wel even de benen strekken, maar wel op een heel andere manier.
Zachtblauw schreef:
Waar zie je dat dan? Maar ik snap best dat ze de pony tegenhoudt als hij er graag wil gaan. Op de tweede foto hangen de teugels zowat los. En ik denk dat de pony het ook wel leuk vindt als je ziet hoe graag ze vooruit wil. Een keer racen is toch leuk? Maar wat ik idd ook niet snap is rijden met een gebroken been. Was dat net van tevoren gebeurd?
kiss_lotte schreef:zal k dan maar niets zeggen?,,![]()
ahh nee ik doe het lekker tog.!![]()
okee tuurlijk iedereen maakt wel eens een lekkere buitenrit.
met mischien even lekker racen!.
maar op zo'n manier nee Nooit gezien!..
nu wel dus, maar k ben het hier dus echt niet mee eens.!!!!
en bij deze ben k het met alle bokkers eens die dit niet vinden kunnen!..
t is en blijft mijn mening.
en k hOop dat je door dit topic tog even anders gaat na denken over racen!..(eerder dierenbeulen!)..
genoeg gezeurt.
byebye
stef schreef:friendly schreef:maar als ie nou eens flink op zn smoel glijd?
dat kan altijd gebeuren, deed die van mij vanuit een handgalopje, en gewoon in de bak