Ik heb Katinka opgezocht!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MaCHo_LoVeR

Re: Ik heb Katinka opgezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 15:29

ik ben echt heel blij voor je, want ik zit hier zelf achter de computer te huilen Huilen omdat wij een merrie hadden & die een hengstveulen had gehad van onze eigen hengst(die nu nog bij ons is alleen als ruin) en ik heb altijd voor dat veulen gezorgd en ik wou hem zo graag houden ben bij zijn geboorte geweest en al we hadden al plannen gemaakt over de wedstrijden die we later gingen rijden, maar het kon niet hij moest weg samen met zijn moeder toen hij een jaar oud was, hij werd verkocht aan een handelaar in dronten we hadden zelf het adres van die handelaar, we zijn er ook nog geweest & we konden geen paard vinden op het erf zelf geen hooi of stro. Als ik een zoek tocht ga doen helpt dat niet, want zijn moeder was witen hij was nog een vos, maar hij werd al steeds lichter(het is nu ook al 3 jaar geleden, dus hij is nu 4), maar die handelaar zij ook als hij geen baasje voor hem kon vinden hij waarschijnlijk naar de slacht ging, en ik wou niet dat hij weg ging maar hij was van mijn opa en ik had niks te beslissen. We hadden echt een hele hechte band hij vertrouwde mij en ik hem hij liep als een hondje achter mij aan Ja
sorry voor het lange afwijkende verhaal, maar ik moest het kwijt door het zien van je filmpje kwam alles weer boven Huilen

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 11:33

Wowh geweldig dat je der weer hebt gevonden.. Haha!

echt mega toeval allemaal op de 3e.. Bloos!

super leuke foto;s tlijkt me echt geweldig om der weer te zien.. Haha!

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 11:47

lorenzolover schreef:
Wowh geweldig dat je der weer hebt gevonden.. Haha!

echt mega toeval allemaal op de 3e.. Bloos!

super leuke foto;s tlijkt me echt geweldig om der weer te zien.. Haha!

Oud topic Knipoog Ik tem wel even.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 11:57

Slotje Knipoog